Μια νέα μηχανή κρατήσεων B2C για προγράμματα τουρισμού που προορίζονται για μουσουλμάνους ταξιδιώτες, η Tripfez, λανσαρίστηκε κι επισήμως την περασμένη εβδομάδα, στη διάρκεια της έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου.
Η νέα πλατφόρμα θα βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού να διαθέσουν διακοπές ειδικά στην αγορά των μουσουλμάνων ταξιδιωτών η οποία ανέρχεται σε 142 δισ. δολάρια ετησίως.
Η σύχρονη πλατφόρμα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αναρτούν τα σχετικά πρόγραμματά τους και στη συνέχεια να διαχειρίζονται την τιμολόγηση και την κατανομή τους σε ένα δυναμικό, φιλικό στον χρήστη περιβάλλον.
Οι πράκτορες που πωλούν τα προγράμματά τους στην Tripfez θα εκτίθενται σε μουσουλμάνους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι δαπάνησαν περισσότερα από 142 δισ. δολάρια ΗΠΑ στις διακοπές τους το 2014. (Το ποσό αυτό αναμένεται να ξεπεράσει τα 233 δισ. δολάρια το 2020, αποτελώντας περίπου το 25% της παγκόσμιας ταξιδιωτικής δαπάνης, σύμφωνα με την Thomson Reuters).