Συνεργασία Travelife και We do local

09-03-16 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Σύμφωνο συνεργασίας και αμοιβαίας υποστήριξης υπέγραψαν το Travelife for Hotels & Accommodations και το We do local. Τα δύο αυτά συστήματα πιστοποίησης έχουν στόχο την αναγνώριση των επιτευγμάτων των επιχειρήσεων αυτών που λειτουργούν με γνώμονα την βιωσιμότητα, την στήριξη των τοπικών παραγωγών, της κοινωνίας και του πολιτισμού του εκάστοτε προορισμού.

Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης η σύνδεση φορέων, οργανισμών και παραγόντων του τουρισμού, για ένα κοινό σκοπό όπως είναι η καθοδήγηση των Ελληνικών Ξενοδοχειακών Καταλυμάτων  προς τον βιώσιμο τρόπο λειτουργίας κρίνεται ως επιχειρηματική αναγκαιότητα προς την επιτυχία.

Η συνεργασία μεταξύ We do local και Travelife στόχο έχει στην αύξηση του αριθμού των ξενοδοχειακών καταλυμάτων που χρησιμοποιούν συστήματα αειφόρου διαχείρισης, κάτι το οποίο όχι μόνο βελτιώνει την αποδοτικότητα μιας επιχείρησης αλλά διευρύνονται και οι δυνατότητες προώθησης των καταλυμάτων αυτών στους επισκέπτες.

“Είναι μία ‘win-win’ συνεργασία για όλους τους εμπλεκόμενους”, λέει ο κ. Sören Stöber, Εμπορικός Διευθυντής του Travelife.

“Τα οφέλη είναι πολλαπλά για όλους. Οι τουρίστες απολαμβάνουν μ’ ένα πιο ιδιαίτερο και μοναδικό τρόπο τις διακοπές τους. Τα ξενοδοχεία επωφελούνται από τις θετικές επιχειρηματικές σχέσεις. Και οι τοπικές κοινωνίες και οι επιχειρήσεις επωφελούνται με αύξηση των εσόδων και  ανάπτυξη της περιοχής τους.

Το Travelife είναι ένα από τα κορυφαία παγκοσμίως συστήματα  πιστοποίησης βιωσιμότητας των τουριστικών επιχειρήσεων. Μέχρι σήμερα διαθέτει 1.400 Καταλύματα-Μέλη παγκοσμίως και συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους Tour Opetators όπως η ΤUI, Thomas Cook, DER Touristik, Monarch and Sunvil με σκοπό την βελτίωση της βιωσιμότητας στην τουριστική βιομηχανία.

Τα Ξενοδοχεία που έχουν επιτύχει να λάβουν την πιστοποίηση Travelife GOLD αποδεικνύουν έπειτα από τον επιτόπιο έλεγχο ότι συμπεριφέρονται στο προσωπικό τους αλλά και στους ανθρώπους της κοινωνίας δίκαια, προστατεύοντας τα ανθρώπικα δικαιώματα και το περιβάλλον και στηρίζοντας τις τοπικές επιχειρήσεις. 

“To We do local βασίζεται στη φιλοσοφία επιστροφή στις ρίζες και στην καλύτερη ποιότητα ζωής,” εξηγεί ο κ. Λευτέρης Καραταράκης, Αντιπρόεδρος της Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία ΑΕ- We do local. “Βοηθάμε τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα και να διαφοροποιηθούν με ουσία και ποιότητα.”

Συνέχισε λέγοντας: “Οι πιστοποιημένες μονάδες του We do local προστατεύουν το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται, προβάλλουν τα τοπικά ήθη και έθιμα και παρουσιάζουν την τοπική κουζίνα στους επισκέπτες τους. Οι επιχειρήσεις αυτές στόχο έχουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των επισκεπτών και να προσφέρουν  μία αυθεντική εμπειρία για τις διακοπές τους γεμάτη με συναισθήματα, γεύσεις και εικόνες από το μέρος που επέλεξαν να επισκεφτούν.

Επίσης, και οι άνθρωποι της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας επωφελούνται καθ’ ότι οι επιχειρήσεις μέλη του We do local στηρίζουν την τοπική παραγωγή και οικονομία καθώς και το τοπικό εργατικό δυναμικό.

Ο κ. Stöber πρόσθεσε: “Αυτό που ενώνει το Travelife for Hotels & Accommodations και το We do local είναι η δέσμευση μας για την προστασία της τοπικής κοινωνίας, των ανθρώπων και της τοπικής παραγωγής. Όταν οι επισκέπτες βλέπουν ένα από τα λογότυπα αυτά γνωρίζουν ότι αυτές οι επιχειρήσεις ξέρουν πόσο σημαντικό είναι για την διασφάλιση της ευημερίας τους η προστασία του περιβάλλοντος στο οποίο βρίσκονται, η ανάδειξη τοπικής παράδοσης και γαστρονομίας- τώρα και για το μέλλον.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι