Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

16-04-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές από το Ην. Βασίλειο (52%) διαβάζουν κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο, με τις κριτικές να αποτελούν βασικό παράγοντα στην επιλογή ξενοδοχείου καθώς το 59% παραδέχεται ότι δεν θα έμενε σε ξενοδοχείο με αρνητική κριτική.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε ο πάροχος λύσεων λογισμικού σε ξενοδοχεία, Agilysys, σε δείγμα 1.000 καταναλωτών από το Ην. Βασίλειο οι οποίοι κατά την περασμένη χρονιά ταξίδευαν τακτικά.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) των επισκεπτών ομολογούν πως μια κακή εμπειρία διαμονής σε ξενοδοχείο, είναι πολύ πιθανό να τους οδηγήσει να συντάξουν μια κριτική, με το 20% να χαρακτηρίζει την πιθανότητα αυτή πολύ πιο μεγάλη.

Όσον αφορά τους παράγοντες που τους ωθούν να αφήσουν μια κριτική, κορυφαίοι είναι το εάν πρόσφερε ή όχι value for money το ξενοδοχείο (40%), οι αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό (39%) και η ποιότητα φαγητού και ποτού (33%).

διαβάστε ακόμα

Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά
ΕΟΤ και SKY express: Συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024
Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | ΟΙ δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο
Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel
Υπερ-τουρισμός | Sebastian Ebel: Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή
TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της