Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια

08-04-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Το 73% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιούν ήδη εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για ταξιδιωτικούς σκοπούς ή θα ενδιαφέρονταν να τα εξερευνήσουν στο μέλλον, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η OnePoll σε δείγμα 10.000 ανθρώπων από όλο τον κόσμο, για λογαριασμό της ταξιδιωτικής πλατφόρμας eDreams.

Συνολικά, η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης ανέβηκε στο 86% στις ηλικίες 18-24 και στο 84% στις 25-34, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 43% στις ηλικίες άνω των 65 ετών, ενδεικτικό ότι στο μέλλον η τεχνητή νοημοσύνη θα κυριαρχεί στα ταξίδια και οι νεότερες γενιές θα είναι πιο εξοικειωμένες με αυτήν.

Οι μισοί δήλωσαν ότι γνωρίζουν πλήρως ή εν μέρει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτίωση των διαδικτυακών εμπειριών και εκτιμούν ιδιαίτερα την ευκολία που προσφέρει. Αυτή η ευαισθητοποίηση και η εκτίμηση αυξάνεται σημαντικά στις νεότερες ηλικιακές ομάδες, με το 61% των ηλικιών 18-24 ετών και το 64% των ατόμων 25-34 ετών να εκφράζουν την ίδια άποψη, έναντι μόλις 23% των ηλικίας άνω των 65.

Τα δεδομένα αποκαλύπτουν επίσης ότι οι καταναλωτές αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τον ρόλο που διαδραματίζει η τεχνητή νοημοσύνη στην εξατομίκευση των εμπειριών αγορών τους στο διαδίκτυο, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία. Εκτός από το ότι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια, η μελέτη υπογραμμίζει ότι οι νέοι είναι περισσότερο ενήμεροι και εκτιμούν την τεχνητή νοημοσύνη. Για παράδειγμα, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό νέων 18-24 ετών παγκοσμίως (4%) δήλωσαν ότι δεν πιστεύουν στις δυνατότητες της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης στο να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο, σε σύγκριση με το 18% των άνω των 65 ετών.

διαβάστε ακόμα

Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά
ΕΟΤ και SKY express: Συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024
Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | ΟΙ δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο
Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel
Υπερ-τουρισμός | Sebastian Ebel: Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή
TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της