Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων τον Φεβρουάριο για οργανωμένα ταξίδια

01-04-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Αύξηση 17% παρουσίασε ο αριθμός ταξιδιωτικών κρατήσεων σε Γερμανούς τουρ οπερέιτορ και ταξιδιωτικά γραφεία τον Φεβρουάριο του 2024 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2023, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει η μηνιαία έρευνα της Travel Data + Analytics (TDA) στη γερμανική αγορά οργανωμένου τουρισμού.

Για την επερχόμενη καλοκαιρινή σεζόν, τον Φεβρουάριο καταγράφεται αύξηση πωλήσεων 15% έναντι του 2019, με την αύξηση αυτή να διαμορφώνεται 4 ποσοστιαίες μονάδες επάνω από την αντίστοιχη αύξηση του 2019. Οι πωλήσεις για την τρέχουσα χειμερινή σεζόν παρουσιάζουν επίσης άνοδο 15% έναντι του 2019.

Η ζήτηση για ταξίδια το Πάσχα ανεβάζει τις αθροιστικές πωλήσεις σε πάνω από 6 δις. ευρώ για την τρέχουσα χειμερινή σεζόν και στην παρούσα φάση, οι πωλήσεις ξεπερνούν τα επίπεδα των 2022/23 (+13%) και 2018/19 (+9%). Ο αριθμός των ταξιδιωτών που έκαναν κρατήσεις παραμένει 10% κάτω από τα προπανδημικά επίπεδα.

Η ζήτηση για διακοπές το Μάιο είναι υψηλή, ενώ ο Φεβρουάριος σημείωσε μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων. Συνολικά, το 48% των μηνιαίων πωλήσεων προήλθαν από την ταξιδιωτική περίοδο Μάιος – Αύγουστος, και άλλο ένα 20% από τις φθινοπωρινές διακοπές του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου. Ένα στα 10 ευρώ διακοπών δαπανήθηκε τον Φεβρουάριο σε ταξίδια μεταγενέστερων ημερομηνιών της χειμερινής σεζόν 2024/25. Παράλληλα, το μερίδιο των προκρατήσεων αυξήθηκε κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του Φεβρουαρίου του 2023 αλλά και του 2019.

Μέχρι στιγμής έχει επιτευχθεί το 70% των συνολικών εσόδων του 2023 όσον αφορά τα επίπεδα κρατήσεων μέχρι τα τέλη του Φεβρουαρίου. Ο αριθμός των ταξιδιωτών στα οργανωμένα ταξίδια συνεχίζει να είναι 12% κάτω από τα προηγούμενα επίπεδα, όμως το κενό γεφυρώνεται. Οι προβλέψεις της TDA δεν αποκλείουν το κενό αυτό να κλείσει μέσα στο επόμενο 8μηνο κρατήσεων.

διαβάστε ακόμα

Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά
ΕΟΤ και SKY express: Συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024
Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | ΟΙ δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο
Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel
Υπερ-τουρισμός | Sebastian Ebel: Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή
TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της