Αύξηση 17% παρουσίασε ο αριθμός ταξιδιωτικών κρατήσεων σε Γερμανούς τουρ οπερέιτορ και ταξιδιωτικά γραφεία τον Φεβρουάριο του 2024 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2023, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει η μηνιαία έρευνα της Travel Data + Analytics (TDA) στη γερμανική αγορά οργανωμένου τουρισμού.
Για την επερχόμενη καλοκαιρινή σεζόν, τον Φεβρουάριο καταγράφεται αύξηση πωλήσεων 15% έναντι του 2019, με την αύξηση αυτή να διαμορφώνεται 4 ποσοστιαίες μονάδες επάνω από την αντίστοιχη αύξηση του 2019. Οι πωλήσεις για την τρέχουσα χειμερινή σεζόν παρουσιάζουν επίσης άνοδο 15% έναντι του 2019.
Η ζήτηση για ταξίδια το Πάσχα ανεβάζει τις αθροιστικές πωλήσεις σε πάνω από 6 δις. ευρώ για την τρέχουσα χειμερινή σεζόν και στην παρούσα φάση, οι πωλήσεις ξεπερνούν τα επίπεδα των 2022/23 (+13%) και 2018/19 (+9%). Ο αριθμός των ταξιδιωτών που έκαναν κρατήσεις παραμένει 10% κάτω από τα προπανδημικά επίπεδα.
Η ζήτηση για διακοπές το Μάιο είναι υψηλή, ενώ ο Φεβρουάριος σημείωσε μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων. Συνολικά, το 48% των μηνιαίων πωλήσεων προήλθαν από την ταξιδιωτική περίοδο Μάιος – Αύγουστος, και άλλο ένα 20% από τις φθινοπωρινές διακοπές του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου. Ένα στα 10 ευρώ διακοπών δαπανήθηκε τον Φεβρουάριο σε ταξίδια μεταγενέστερων ημερομηνιών της χειμερινής σεζόν 2024/25. Παράλληλα, το μερίδιο των προκρατήσεων αυξήθηκε κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του Φεβρουαρίου του 2023 αλλά και του 2019.
Μέχρι στιγμής έχει επιτευχθεί το 70% των συνολικών εσόδων του 2023 όσον αφορά τα επίπεδα κρατήσεων μέχρι τα τέλη του Φεβρουαρίου. Ο αριθμός των ταξιδιωτών στα οργανωμένα ταξίδια συνεχίζει να είναι 12% κάτω από τα προηγούμενα επίπεδα, όμως το κενό γεφυρώνεται. Οι προβλέψεις της TDA δεν αποκλείουν το κενό αυτό να κλείσει μέσα στο επόμενο 8μηνο κρατήσεων.