Τουρισμός: Η ακρίβεια "ροκανίζει" τη διάθεση των Αμερικανών για ταξίδια την Άνοιξη

11-03-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Σε χαμηλό τριετίας διαμορφώνεται το ποσοστό των Αμερικανών που σκοπεύουν να ταξιδέψουν αυτή την Άνοιξη, όπως δείχνει έρευνα της πλατφόρμας διαχείρισης ενοικίασης εξοχικών κατοικιών Vacasa.

Συγκεκριμένα, η έρευνα έδειξε ότι το 55% των Αμερικανών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές την Άνοιξη, έναντι 65% το 2023 και 56% το 2022. Ανάμεσά τους, το 35% σχεδιάζει να ταξιδέψει κατά την περίοδο των σχολικών διακοπών της Άνοιξης, έναντι 41% το 2023.

Για το 45% που δεν θα ταξιδέψει την Άνοιξη, το 57% δεν θα το κάνει για οικονομικούς λόγους: Είτε επειδή κάνει αποταμίευση (26%), είτε λόγω πληθωρισμού (20%) είτε λόγω αδυναμίας κάλυψης εξόδων διακοπών (35%). Το 22% σχεδιάζει ταξίδια σε άλλη χρονική περίοδο του 2024, έναντι 15% που δήλωσαν το ίδιο το 2023.

Σύμφωνα με την Vacasa, οι αποδράσεις του Σαββατοκύριακου είναι η πιο δημοφιλής επιλογών των Αμερικανών για την Άνοιξη (87%), με αποτέλεσμα οι προορισμοί εσωτερικού να είναι οι δημοφιλέστεροι (85% φέτος έναντι 76% πέρυσι). Εξ αυτών, το 25% επιλέγει staycations, ιδιαίτερα όσοι έχουν χαμηλό budget διακοπών. Παράλληλα, το 71% θα χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο για το ταξίδι και το 48% πτήση.

Οι παραθαλάσσιοι προορισμοί είναι οι δημοφιλέστεροι για αυτή την Άνοιξη (58% έναντι 48% πέρυσι), ενώ ακολουθούν τα city break (31%), οι προορισμοί αναψυχής (29%) και οι προορισμοί με ατραξιόν (27%).

Μόλις ένας στους 10 θα προτιμήσουν προορισμό «dupe» (12%), δηλαδή υποκατάστατο ενός πολύ δημοφιλούς προορισμού, και ιδιαίτερα όσοι ανήκουν στα χαμηλά εισοδήματα (15%). Επιπλέον, το 19% των Gen Z και Millennial θα προτιμήσουν προορισμού που «γνώρισαν» μέσα από κινηματογραφική/ τηλεοπτική ταινία.

Οι δραστηριότητες της Άνοιξης σχετίζονται με οικογενειακές εκδηλώσεις (36%), υπαίθριες δραστηριότητες (32%), φιλικές εκδηλώσεις (26%), φεστιβάλ/ συναυλίες (21%) και εξερεύνηση εθνικών πάρκων (21%).

Κορυφαίος λόγος για όσους δεν επιλέγουν να ταξιδέψουν κατά τις σχολικές διακοπές την Άνοιξη είναι η αποφυγή του πλήθους (44%).

Σχεδόν ένας στους 10 θα ταξιδέψει για την ολική έκλειψη ηλίου, στις 8 Απριλίου, ενώ ένας στους τρεις δίνει προτεραιότητα στις διακοπές που θα τους βοηθήσουν να αποσυνδεθούν από την τεχνολογία (31%) ή να νιώσουν ολοκλήρωση (28%).

Το 84% των Αμερικανών που θα ταξιδέψουν την Άνοιξη έχουν αλλάξει τα σχέδια διακοπών τους ή τη συμπεριφορά σχεδιασμού διακοπών ώστε η τιμή να είναι προσιτή. Το ένα τέταρτο αναφέρουν ότι αναζητούν προσφορές ενώ έξι στους 10 που δίνουν έμφαση στην τιμή των διακοπών (59%) αναφέρουν ότι θα ταξιδέψουν περισσότερο αυτή την Άνοιξη από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Το ένα τρίτο (36%) επιλέγει διαμονή σε βραχυχρόνια μίσθωση (Airbnb, Vrbo, Vacasa κλπ.) αυτή τη σεζόν, έναντι 31% την περασμένη Άνοιξη, ενώ το 58% επιλέγει διαμονή σε εξοχική κατοικία παρά σε άλλο τύπο καταλύματος επειδή τους προσφέρει καλύτερο value, πρόσβαση σε ανέσεις (50%) και περισσότερο χώρο (45%).

 

 

διαβάστε ακόμα

Αεροδρόμιο Αθήνας | +16,5% η επιβατική κίνηση το 4μηνο Ιανουαρίου-Απριλίου 2024
Προχωρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για πάνω από 1.200 παραχωρήσεις σε παραλίες
To «Amaronda Resort & Spa» πέρασε στη διαχείριση της AMARE HOSPITALITY
Mastercard: Μ. Ανατολή & Β. Αφρική ωθούν στα ύψη τον τουρισμό πολυτελείας μέχρι το 2030 – Η νέα τάση για «οικολογική πολυτέλεια»
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
ΔΥΠΑ | Ανοίγει η πλατφόρμα Jobmatch - θα συνδέει άνεργους και εργοδότες στον τουρισμό και την εστίαση
Airbnb | Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο της ιστορίας της το εφετινό
Κλειστό και φέτος το "Ναυάγιο" της Ζακύνθου
AEGEAN - Saudia | Συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού
Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας