Τουρισμός 2024 | Κυριαρχούν οι τάσεις του «gastro-lover», των υπηρεσιών ευεξίας και των αξέχαστων ταξιδιών

07-03-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Παρά την οικονομική κρίση, το 56% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι προγραμματίζει διακοπές με πολυτελείς ανέσεις. Τα ταξίδια εκτός τουριστικής αιχμής, επίσης, καταγράφουν υψηλή ζήτηση.

Το εύρημα αυτό αναδεικνύεται στην έρευνα, που διεξήγαγε η Barceló Hotel Group στα κοινωνικά δίκτυα. Στην έρευνα μετείχαν πάνω από 8.700 άτομα από 20 χώρες, που κλήθηκαν να αποκαλύψουν τις ταξιδιωτικές τάσεις για το 2024.

Ανάμεσα στις κύριες τάσεις ξεχωρίζει το προφίλ του «gastro-lover», με το 76% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι εκτιμά τις γαστρονομικές παραδόσεις του προορισμού, το οποίο επιλέγει.

Επίσης, το 52% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να δώσουν προτεραιότητα στις εμπειρίες ξεκούρασης και αυτοφροντίδας κατά τη διάρκεια των διακοπών τους φέτος. Ως αποτέλεσμα, προορισμοί και καταλύματα που προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες ευεξίας, όπως σπα, αθλητικά κέντρα ή δραστηριότητες όπως η γιόγκα, θα έχουν μεγάλη ζήτηση.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 26% των ερωτηθέντων προτιμά να συμμετέχει ενεργά σε δράσεις βιώσιμου τουρισμού, που παρέχει το ξενοδοχείο, όπως η ανακύκλωση ρούχων, η συλλογή απορριμμάτων στην παραλία και η μείωση της κατανάλωσης νερού στο ντους. Το 25% υπογραμμίζει την αξία της χρήσης αποδοτικών ενεργειακών συστημάτων και εξοικονόμησης νερού στα ξενοδοχεία, ενώ το 22% θεωρεί κρίσιμη τη μείωση της χρήσης πλαστικού και την εφαρμογή ενός σχεδίου μηδενικών αποβλήτων.

Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι το 2024 θα είναι η χρονιά των αξέχαστων ταξιδιών, με το 79% των ταξιδιωτών να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα σε μοναδικές εμπειρίες, τόσο σε τοπικό όσο και σε premium. Οι προσωποποιημένες υπηρεσίες είναι επίσης μια αυξανόμενη τάση, με το 39% των ερωτηθέντων να αναμένει εμπειρίες που ταιριάζουν στον τρόπο ζωής τους, προσφέροντας διάφορες επιλογές.

Δύο ακόμη σημαντικά ευρήματα της έρευνας:

διαβάστε ακόμα

Αεροδρόμιο Αθήνας | +16,5% η επιβατική κίνηση το 4μηνο Ιανουαρίου-Απριλίου 2024
Προχωρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για πάνω από 1.200 παραχωρήσεις σε παραλίες
To «Amaronda Resort & Spa» πέρασε στη διαχείριση της AMARE HOSPITALITY
Mastercard: Μ. Ανατολή & Β. Αφρική ωθούν στα ύψη τον τουρισμό πολυτελείας μέχρι το 2030 – Η νέα τάση για «οικολογική πολυτέλεια»
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
ΔΥΠΑ | Ανοίγει η πλατφόρμα Jobmatch - θα συνδέει άνεργους και εργοδότες στον τουρισμό και την εστίαση
Airbnb | Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο της ιστορίας της το εφετινό
Κλειστό και φέτος το "Ναυάγιο" της Ζακύνθου
AEGEAN - Saudia | Συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού
Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας