Το 83% των Βρετανών επιθυμούν να εξερευνήσουν νέους προορισμούς το 2024 αποφεύγοντας μέρη στα οποία έχουν κάνει διακοπές παλαιότερα, σύμφωνα με έρευνα της Skyscanner σε δείγμα 2.000 ατόμων.
Το 30% θεωρεί ωστόσο ότι την κράτηση ταξιδιού κουραστική διαδικασία, με πάνω από έναν στους τρεις να πασχίζει να εντοπίσει προορισμό. Η αναποφασιστικότητα αυτή σε συνδυασμό με την επιθυμία να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προσφορά ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ταξίδια σε ανεξερεύνητους προορισμούς, έχει οδηγήσει τους Βρετανούς σε νέα μονοπάτια στην επιλογή διακοπών.
Η Skyscanner καταγράφει αύξηση 73% στους πελάτες της που χρησιμοποιούν την επιλογή «Παντού» στις αναζητήσεις διακοπών, ενδεικτικό της διάθεσής τους να επισκεφθούν οποιοδήποτε προορισμό στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου προϋπολογισμού διακοπών.
Για να ανταποκριθεί στην τάση αυτή, η Skyscanner λάνσαρε την «Everywhere Agency», η οποία συνδέει τους ταξιδιώτες με μια ομάδα πέντε ταξιδιωτών που έχουν σπάσει τα ρεκόρ ταξιδιών έχοντας επισκεφθεί όλες τις χώρες του κόσμου, και οι οποίοι δίνουν οδηγίες σε όσους αναζητούν value for money και εναλλακτικές επιλογές για τις διακοπές τους.
Οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν κράτηση για μια ιδιωτική επικοινωνία μέσω βίντεο με κάποιον Everywhere Agent αλλά και να ξεφυλίσσουν τον οδηγό «Everywhere Guide» προκειμένου να ανακαλύψουν λιγότερο γνωστούς και πιο οικονομικούς προορισμούς που ταιριάζουν στις προτιμήσεις τους.