Διακοπές μετά τα 50 | Έτσι κάνουν τουρισμό οι γυναίκες - Τι αποζητούν από τα ταξίδια τους

13-03-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Νέους προορισμούς επιθυμούν να εξερευνήσουν το 2023 οι γυναίκες άνω των 50 ετών, με το 44% να επιθυμούν να ταξιδέψουν μόνες, σύμφωνα με νέα έρευνα της Trafalgar που διεξήχθη σε δείγμα 1.000 έμπειρων στα ταξίδια γυναικών.

Η έρευνα έδειξε ότι, εξ όσων επιθυμούν να ταξιδέψουν μόνες, το 58% θα ταξιδέψει τουλάχιστον δύο φορές μέσα στο 2023.

Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για το 65% του δείγματος είναι η Ευρώπη γενικά, με το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Σκανδιναβικές χώρες και την Ανατολική Ευρώπη να αποτελούν δημοφιλείς προορισμούς. Ένα άλλο 30% προτιμά ταξίδια στη Β. Αμερική, ενώ το 26% επιλέγει Ασία-Ειρηνικό (Ν. Ζηλανδία και Αυστραλία).

Τα ενδιαφέροντα των γυναικών κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους παρουσιάζουν διαφορές σε σχέση με το παρελθόν. Το 37% ενδιαφέρεται για ταξίδια περιπέτειας και εμπειρίες πεζοπορίας, ενώ το 32% για αειφόρα ταξίδια ή διακοπές με επίκεντρο την άγρια ζωή. Ένα 23% ταξιδεύει προκειμένου να αποκτήσει εμπειρίες ευεξίας, επιλέγοντας καταφύγια γιόγκα ή διαμονή σε resort για ξεκούραση.

Οι γυναίκες άνω των 50 προκρίνουν τα ομαδικά ταξίδια, και ιδιαίτερα σε ομάδες που συντίθενται αποκλειστικά από γυναίκες, διαφορετικά επιλέγουν μοναχικά ταξίδια με γυναίκες οδηγούς που προσφέρουν εμπειρίες γνωριμίας ή συνεργασίας με ντόπιες γυναίκες (65%).

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων