Hospitality Business School | Αυτές θα είναι οι κυρίαρχες τάσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2023

15-02-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Θα θολώσουν τα όρια μεταξύ εργασίας και ταξιδιών το 2023 χάρη στα νέα είδη υβριδικής και απομακρυσμένης εργασίας, σύμφωνα με το EHL Hospitality Business School.

Με εταιρίες όπως η Spotify, οι οποίες εφαρμόζουν το κόνσεπτ εργασίας από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, η βιομηχανία φιλοξενίας αναμένεται να καταγράψει περισσότερα ταξίδια «bleisure».

Τα ταξίδια αυτά αποτελούν ένα μίγμα επαγγελματικών ταξιδιών και ταξιδιών αναψυχής κατά το οποίο οι εργαζόμενοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους από τη Δευτέρα έως την Πέμπτη, και στη συνέχεια προεκτείνουν το ταξίδι τους με μίνι διακοπές, συχνά συνοδεία μελών της οικογένειας ή συντρόφων τους.

Παράλληλα, οι τουρίστες αναμένεται να επιθυμούν μικρότερη κατανάλωση αλκοόλ, προτιμώντας τα mocktails και μπύρες χωρίς αλκοόλ, καθώς τείνουν σε πιο υγιεινές επιλογές.

Οι τουρίστες επιθυμούν να έχουν επίσης τη δυνατότητα πρόσβασης σε γεύματα με μηδενικό χιλιομετρικό αποτύπωμα, καθώς όλο και περισσότεροι αναζητούν μια σύνδεση με τη γη από την οποία προέρχονται τα τρόφιμα, καθώς και συνήθειες πιο φιλικές για το περιβάλλον.

Άλλη τάση του 2023 θα είναι η αύξηση των ταξιδιών με τρένο. Αυτού του είδους η μεταφορά θεωρείται πιο ήσυχη από τα πολυσύχναστα αεροδρόμια και πιο συμφέρουσα από τα ακριβά πλέον αεροπορικά εισιτήρια.

Ως αποτέλεσμα, πολλά δρομολόγια τρένων στην Ευρώπη αποκαθίστανται, και λανσάρονται νέα προκειμένου να διευκολύνουν πιο πολύ από ποτέ τα ευρωπαϊκά ταξίδια.

Οι εταιρίες σιδηροδρόμων προσφέρουν επίσης υπηρεσίες οι οποίες καθιστούν το ίδιο το τρένο προορισμό, όπως για παράδειγμα γαστρονομικές δραστηριότητες.

Τέλος, βασική τάση στα ταξίδια το 2023 θα είναι ότι η αειφορία θα αποτελέσει την κύρια κατεύθυνση της βιομηχανίας φιλοξενίας. Πρόκειται να τεθεί στη βάση μεγάλων επενδύσεων και η βιομηχανία αναμένεται να αναπτύξει και να υιοθετήσει πιο αειφόρες λύσεις σε όλες της τις δραστηριότητες.

Τέσσερις στους πέντε τουρίστες επιλέγουν την αειφορία ως σημαντικό παράγοντα για την επιλογή αγορών τους πλέον, επομένως κρίνεται αναγκαίο για τα ξενοδοχεία να στραφούν σε διαδικασίες και υπηρεσίες φιλικές στο περιβάλλον, διασφαλίζοντας ότι αυτές οι πρωτοβουλίες είναι ορατές στους πελάτες τους.

 

διαβάστε ακόμα

«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά