Τουρισμός | "Νothing-cation", η νέα τάση στις διακοπές – Το 96% απολαμβάνει να μην κάνει... απολύτως τίποτα στα ταξίδια!

11-01-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών ταξιδιωτών (34%) νιώθουν εξαντλημένοι από τις διακοπές τους και σχεδόν όλοι (96%) σχεδιάζουν να αφιερώσουν μέρος των επόμενων διακοπών τους στο να μην κάνουν απολύτως τίποτα.

Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα της Expedia που διενεργήθηκε το Δεκέμβριο σε δείγμα 4.000 Αμερικανών πολιτών, και που οδήγησε στη δημιουργία του νέου όρου «nothing-cation», ο οποίος χαρακτηρίζει το νέο κύμα ταξιδιωτών που προτιμούν την απραξία στις διακοπές τους.

Σύμφωνα με τα εσωτερικά δεδομένα της Expedia, ο Ιανουάριος είναι ένας από τους κορυφαίους μήνες αναζήτησης και κράτησης καλοκαιρινών διακοπών παραλίας, που αποτελεί το αγαπημένο είδος διακοπών για τους ανθρώπους που επιθυμούν την αδράνεια και την ξεκούραση στις διακοπές τους.

Κατά μέσο όρο, το ένα τέταρτο των αποδράσεων που σχεδιάζεται κατά τον πρώτο μήνα της χρονιάς αφορά προορισμούς παραλίας, με τα Κανκούν, Riviera Maya, Punta Cana και Oahu να καταγράφουν ήδη διψήφια ποσοστά αύξησης της ζήτησης σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Σύμφωνα με την έρευνα της Expedia, σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες (47%) αναφέρουν ότι θέλουν να ξεκινούν την νέα χρονιά τοποθετώντας ένα ταξίδι στο ημερολόγιό τους για το οποίο θα ανυπομονούν ως θεραπεία για το άγχος (31%) ή για την κούραση από τον κρύο και βροχερό καιρό (34%) του Ιανουαρίου. Το 62% συμφωνούν ότι το να μην κάνεις τίποτα είναι το αγαπημένο στοιχείο των διακοπών τους και το θεωρούν ως την καλύτερη δαπάνη χρόνου στις διακοπές (61%).

Οι γονείς μικρών σε ηλικία παιδιών (έως 4 ετών) χρειάζονται ιδιαίτερα τις διακοπές «nothing-cation», καθώς αναφέρουν υψηλότερο βαθμό εξάντλησης μετά τις διακοπές από το μέσο όρο (49% έναντι 34% του μέσου όρου). Για αυτούς τους ταξιδιώτες, οι επιτυχημένες διακοπές συντίθενται από την παρακολούθηση ταινιών στο κρεβάτι, το διάβασμα βιβλίων και την παραγγελία room-service.

διαβάστε ακόμα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους