Γερμανικός τουρισμός | -42% οι κρατήσεις του Οκτωβρίου για το καλοκαίρι του 2023 έναντι του 2019

01-12-22 | ΤΑΣΕΙΣ

Με απόσταση από το καλοκαίρι του 2019 και με κρατήσεις τελευταίας στιγμής φαίνεται ότι θα κινηθούν οι κρατήσεις διακοπών στη γερμανική τουριστική αγορά για την καλοκαιρινή σεζόν του 2023.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων που δημοσίευσε η TDA τον Οκτώβριο, η εικόνα για το καλοκαίρι του 2023 είναι σκοτεινή. Ένα στα τρία ευρώ πωλήσεων τον Οκτώβριο αφορά τη καλοκαιρινή σεζόν του 2023, που σημαίνει ότι οι εισερχόμενες κρατήσεις είναι αυξημένες κατά 9% έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Ωστόσο το κενό με το καλοκαίρι του 2019 είναι τεράστιο, στο -42%.

Παράλληλα, μειωμένες μόλις κατά 3% ήταν οι πωλήσεις στη γερμανική ταξιδιωτική αγορά το καλοκαίρι του 2022 έναντι της θερινής περιόδου του 2019.

Ωστόσο εξαιτίας της ισχνής ζήτησης κατά τη χειμερινή σεζόν του 2021/22, η οποία είχε κλείσει στο -34% λόγω των περιορισμών για τον κορωνοϊό, η χρονιά μέχρι στιγμής σημειώνει απώλειες 13% όσον αφορά τις πωλήσεις. Συνολικά, η γερμανική τουριστική βιομηχανία απώλεσε 2,3 δισ. ευρώ σε πωλήσεις διακοπών.

Παράλληλα, είναι αμφίβολο εάν η χρονιά θα καταφέρει να καλύψει το κενό αυτό, καθώς η τρέχουσα χειμερινή σεζόν παρουσιάζει μείωση πωλήσεων της τάξης του 27% τον Οκτώβριο, δηλαδή 3 ποσοστιαίες μονάδες επάνω σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα αλλά σημαντικά χειρότερα έναντι του περασμένου έτους και σίγουρα έναντι του 2019. Οι εισερχόμενες κρατήσεις βρίσκονται στο -5% έναντι του Οκτωβρίου του 2021 και -14% έναντι του Οκτωβρίου του 2019.

Με όρους αριθμού των ανθρώπων που έκαναν κράτηση διακοπών, η μείωση είναι ακόμα μεγαλύτερη. Σε αντίθεση με τον COVID, πλέον είναι φανερό ότι η οικονομική αβεβαιότητα εν όψει των αυξανόμενων τιμών, ιδιαίτερα στην ενέργεια, οδηγεί σε μια συμπεριφορά αναμονής ως προς την πραγματοποίηση κρατήσεων, επισημαίνει η TDA.

Oι χειμερινές κρατήσεις αντιπροσωπεύουν κυρίως μακρινά ταξίδια (μερίδιο 19% στις πωλήσεις εκτός κρουαζιέρας) και κλασικούς χειμερινούς προορισμούς όπως η Τουρκία, τα Κανάρια (από 18% καθένας) και η Αίγυπτος (12%). Αθροιστικά, ωστόσο, μόνο η Τουρκία κατάφερε να ξεπεράσει τα επίπεδα πωλήσεων του χειμώνα 2018/19, με αύξηση 14%.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ