Συνδρομητικές υπηρεσίες στον τουρισμό; Γιατί αερομεταφορείς και πολυτελή ξενοδοχεία βλέπουν το μέλλον σε αυτές

17-11-22 | ΤΑΣΕΙΣ

Oι εταιρίες στον τουρισμό εισάγουν όλο και περισσότερο το μοντέλο των συνδρομητικών υπηρεσιών με πρωτοπόρους τα πολυτελή ξενοδοχεία, τις αεροπορικές εταιρίες των ΗΠΑ και την TripAdvisor.

Αργά αλλά σταθερά, οι συνδρομές έχουν έρθει για να κυριαρχήσουν στις ζωές των καταναλωτών με υπηρεσίες εταιριών όπως οι Spotify, Netflix κλπ, και πλέον η τάση αυτή εξαπλώνεται και στον τουρισμό «απειλώντας» να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα ταξιδεύουμε μέσα στα ερχόμενα χρόνια.

Στην Αμερική, μερίδα αεροπορικών εταιριών εφαρμόζουν αυτό το κόνσεπτ. Η Alaska Airlines χρεώνει 49 δολάρια το μήνα για το flight pass της, το οποίο προσφέρει μία πτήση με επιστροφή κάθε δίμηνο προς 16 προορισμούς του εσωτερικού όπως η Καλιφόρνια και η Νεβάδα. Τα πακέτα επιτρέπουν και πιο συχνά ταξίδια με μηνιαία χρέωση που φτάνει τα 749 δολάρια, η οποία κρίνεται συμφέρουσα για όσους πετούν συχνά.

Παράλληλα, η Frontier Airlines με έδρα στο Κολοράντο, πρόκειται να λανσάρει το GoWild pass το 2023, με το οποίο θα προσφέρει απεριόριστα ταξίδια σε οποιοδήποτε προορισμό της, πιθανόν με εξαίρεση την υψηλή σεζόν των διακοπών. Ο αερομεταφορέας δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει το κόστος για την ετήσια συνδρομή.

«Η οικονομία των συνδρομών έχει τεράστιες αναξιοποίητες δυνατότητες τόσο για τον ταξιδιωτικό κλάδο όσο και για τους επιβάτες, ειδικά για εκείνους που πετούν τακτικά για λόγους εργασίας ή για να επισκεφτούν μέλη της οικογένειάς τους», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος και συντάκτρια του ταξιδιωτικού Globetrender, Jenny Southan.

Μια σταθερή χρέωση πτήσης θα μπορούσε κάλλιστα να αποδειχθεί μια οικονομική και χωρίς προβλήματα επιλογή για τις εταιρείες, ενώ για τις οικονομικά κλονισμένες αεροπορικές εταιρείες παρέχει εγγυημένο τακτικό εισόδημα και «κλείδωμα» των πελατών τους.

Οι συνδρομές πτήσεων μπορεί να έχουν λιγότερη χρησιμότητα για τους τουρίστες, αλλά ακόμα και αυτοί μπορεί να τις προτιμήσουν λόγω του προπληρωμένου και αμετάβλητου κόστους που προσφέρουν, το οποίο εν μέρει εξηγεί την αυξανόμενη δημοτικότητα των premium all-inclusive διακοπών τα τελευταία χρόνια.

Ωστόσο, η κρίση του κόστους ζωής συνεχίζει να πιέζει τα νοικοκυριά, με τις συνδρομές του Netflix να μειώνονται για πρώτη φορά στην ιστορία της πλατφόρμας.

Εκτός από τις αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και ταξιδιωτικές εταιρείες εισέρχονται στο συνδρομητικό μοντέλο. Στην πολυτελή αγορά, το Inspirato χρεώνει στους πλούσιους πελάτες του από 2.500 $ το μήνα για πρόσβαση σε περισσότερα από 200 κορυφαία ξενοδοχεία - συμπεριλαμβανομένου του Langham του Λονδίνου και μιας σειράς παραθαλάσσιων ιδιοκτησιών Rosewood - και μια επιλογή από πολυτελείς εξοχικές κατοικίες. Μια τέτοια δαπάνη μπορεί να φαίνεται σπάταλη, αλλά με την αυξημένη ευελιξία της επαγγελματικής ζωής μετά την πανδημία, ορισμένοι μπορεί να αναγνωρίσουν την αξία της υπηρεσίας εάν μπορούν να εργάζονται από ένα παραθαλάσσιο σπίτι στο Μαλιμπού ή από ένα χιονισμένο σαλέ σκι για ένα μήνα.

Οι ψηφιακοί νομάδες που αναζητούν πιο προσιτά πακέτα διαμονής θα μπορούσαν να εγγραφούν σε μια συνδρομή στον πολυτελή όμιλο ξενώνων Selina, ο οποίος διαθέτει περισσότερα από 90 καταλύματα σε προορισμούς από το Μεξικό και το Μαϊάμι έως το Margate. Τα πακέτα «co-living» ξεκινούν από 450 $ το μήνα και οι επισκέπτες μπορούν να μείνουν έως και 30 ημέρες σε κάθε τοποθεσία με τη δυνατότητα αλλαγής καταλύματος έως και τρεις φορές το μήνα.

Τα εστιατόρια πειραματίζονται με απεριόριστα πακέτα για να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών τους. Στη Γαλλία, η ιταλική αλυσίδα Del Arte, δοκιμάζει ένα σύστημα όπου οι επισκέπτες μπορούν να έχουν μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο μία φορά την ημέρα στα εστιατόριά της με 35 ευρώ το μήνα! Αυτή τη στιγμή το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο σε 13 από τα 200 εστιατόρια του ομίλου και απαιτεί περίοδο εγγραφής έξι μηνών.

Η ταξιδιωτική εταιρεία Opodo έχει ήδη τη δική της συνδρομή Prime (από 59,99 £ ετησίως), η οποία παρέχει αποκλειστικές εκπτώσεις σε πτήσεις, προσφορές διακοπών και 24/7 πρόσβαση σε μια αποκλειστική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι οι πρόσφατες διαφημιζόμενες προσφορές περιλάμβαναν έκπτωση 45% σε πτήσεις προς το Άμστερνταμ και έκπτωση κατά ένα τέταρτο της τιμής για τις καλοκαιρινές διακοπές στο Αλικάντε. Ομοίως, το Tripadvisor Plus υπόσχεται στους πελάτες του εκπτώσεις για ενοικίαση ξενοδοχείων και αυτοκινήτων έναντι 99 $ το χρόνο.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια