Google: Τα brand πρέπει να δράσουν γρήγορα για να επωφεληθούν από τις νέες τάσεις στα ταξίδια

09-11-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Οι ταξιδιωτικές εταιρίες θα πρέπει να είναι προετοιμασμένες ώστε να δράσουν άμεσα και να ανταποκριθούν στις ανερχόμενες τάσεις στα ταξίδια εάν επιθυμούν να επωφεληθούν της τουριστικής ανάκαμψης που έρχεται μετά την πανδημία.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής ανάπτυξης της Google, Jad Khalil, σε εκδήλωση της Travel Perspective κατά τη διάρκεια της έκθεσης WTM του Λονδίνου, οι στρατηγικές χρειάζεται να είναι διαμορφωμένες για διαφορετικά κοινά και για μια αγορά που προχωρά με ταχείς ρυθμούς.

Όπως είπε, ορισμένες από τις τρέχουσες τάσεις θα είναι προσωρινές ενώ άλλες θα παραμείνουν και, ως εκ τούτου, τα ταξιδιωτικά brand θα πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς τα νέα δεδομένα.

Η παρατήρηση και η ανταπόκριση στην εναλλαγή των τάσεων είναι κρίσιμης σημασίας, τόνισε, ενώ υπογράμμισε ότι είναι σημαντική η διάκριση ανάμεσα στα μέτρα που θα παραμείνουν και στα προσωρινά.

Ο κ. Khalil δήλωσε ότι οι άνθρωποι διερευνούν και προγραμματίζουν περισσότερο για ταξίδια, αφήνοντας για το τέλος την κράτηση. Τα δεδομένα της Google δείχνουν ότι το 24% των ανθρώπων δαπανούν περισσότερο χρόνο στην αναζήτηση ενώ το 60% των αναζητήσεων ταξιδιών εσωτερικού στην Expedia αφορούν ταξίδια με αναχώρηση από 0 έως 21 ημέρες.

Η ανάπτυξη ταχύτητας σύμφωνα με την αγορά και η πρωτιά στο άνοιγμα νέων καναλιών είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, επισήμανε από την πλευρά του ο επικεφαλής του Push Group, Steve Hyde.

Όπως τόνισε, η μετάβαση στην ψηφιοποίηση επιταχύνεται, με 70 πέννες για κάθε λίρα που δαπανείται για μάρκετινγκ στο Ην. Βασίλειο που ανεβαίνει στο διαδίκτυο.

Είναι προς όφελος όλων το άνοιγμα νέων καναλιών. Τα brand που καλλιεργούν και κτίζουν σχέσεις με τους καταναλωτές σε αυτά καταγράφουν 50% περισσότερες πωλήσεις και 33% λιγότερο κόστος, υπογράμμισε.

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour