Booking.com: Έρευνα και νέο Πρόγραμμα Πιστοποίησης Καταλυμάτων για τους ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+  

06-08-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Το πρόγραμμα Proud Hospitality, το οποίο παρέχει υποστήριξη στα καταλύματα ώστε να προσφέρουν πιο ολοκληρωμένες και φιλόξενες εμπειρίες στους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, παρουσίασε η Booking.com.

Προηγουμένως, η πλατφόρμα πραγματοποίησε σχετική έρευνα, με τη συμμετοχή 3.052 ταξιδιωτών σε τρεις ηπείρους. Τα ευρήματα της εν λόγω έρευνας, φωτίζουν τις στάσεις, τις ανησυχίες,  τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις, καθώς και τις εμπειρίες διαμονής, την τρέχουσα πραγματικότητα και τις ελπίδες για ένα πιο ολοκληρωμένο ταξιδιωτικό μέλλον.

Ειδικότερα, το 50% των ταξιδιωτών ΛΟΑΤΚΙ+, έχουν βιώσει κάποια μορφή διάκρισης στα ταξίδια τους, ενώ  περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (53%) είχαν λιγότερο φιλόξενες ή ακόμη και άβολες εμπειρίες κατά τη διαμονή τους.

Τα ΛΟΑΤΚΙ+ ταξίδια σήμερα

Σύμφωνα με την έρευνα, το 65% των ταξιδιωτών ΛΟΑΤΚΙ+  δήλωσε ότι κατά την επιλογή του προορισμού, πρώτο μέλημά του είναι η ασφάλεια και η ευημερία του, ενώ το 58% πιστεύει ότι ορισμένοι προορισμοί είναι εκτός, για τους ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+. Επιπλέον, το 56% των ερωτηθέντων απάντησε ότι όλες οι αποφάσεις που αφορούν στο ταξίδι,   επηρεάζονται, με το 51% να απαντά ότι επηρεάζει μέχρι και τη λίστα με τα επιθυμητά ταξίδια αλλά και την επιλογή συνταξιδώτη σε ποσοστό 55%. Παράλληλα, το 57% δήλωσε ότι ως ταξιδιώτης ΛΟΑΤΚΙ+, επηρεάζεται η συμπεριφορά του προς του συνταξιδιώτες του ανώ το 52% πιστεύει ότι  επηρεάζει και τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του (π.χ. ρούχα, επιλογές μακιγιάζ κ.λπ.).

Ενώ αυτές οι πληροφορίες αποκαλύπτουν τις ανησυχίες πολλών ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών,  υπάρχουν και πολλά θετικά σημάδια στον κλάδο: Το 87% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι η πλειοψηφία των ταξιδιωτικών εμπειριών που είχε μέχρι τώρα, ήταν θετική. Παρά τα εμπόδια και τις προκλήσεις, οι οποίες παραμένουν, το γεγονός αυτό υποδεικνύει μια αισιοδοξία μεταξύ των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών και μια αυξανόμενη ευκαιρία για την ταξιδιωτική βιομηχανία να κάνει τα ταξίδια τους ακόμη καλύτερα να δημιουργήσει πιο φιλόξενες εμπειρίες για όλους.

Ως κεντρικό στοιχείο της ευρύτερης ταξιδιωτικής τους εμπειρίας, σύμφωνα με την έρευνα, οι ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ αναφέρουν ότι είχαν ένα μείγμα φιλόξενων και αμήχανων στιγμών στα καταλύματά τους, κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, με το 53% να αναφέρει λιγότερο από φιλόξενες ή και άβολες εμπειρίες στα καταλύματα. Αναλυτικά:

-Ένας στους πέντε ταξιδιώτες (20%) ανέφερε ότι το προσωπικό υπέθετε ότι θα χρειαζόταν ξεχωριστά δωμάτια ή ξεχωριστά κρεβάτια κατά το check in, ενώ ταξίδευαν ως ζευγάρι.

-Το 20% αισθάνθηκε την ανάγκη να αλλάξει τη συμπεριφορά του - και το 16% να αλλάξει την εμφάνισή του - για να αποφύγει την κριτική ή τις αμήχανες αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό ή τους ιδιοκτήτες του καταλύματος.

-Το 19% ανέφερε ότι κατά το check-in, το προσωπικό ή οι ιδιοκτήτες των καταλυμάτων εκλάμβαναν λανθασμένα τη σχέση τους με τον/την σύντροφό τους.

-Το 17% έχει βιώσει ανεπιθύμητες ή άβολες εμπειρίες ενώ δειπνεί σε ξενοδοχεία ή εστιατόρια καταλυμάτων.

-Το 17% αισθάνθηκε άβολα να ζητήσει τοπικές συμβουλές ή συστάσεις για ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες.

-Στη σχετική αλληλογραφία πριν από την άφιξη, το προσωπικό ή οι ιδιοκτήτες του καταλύματος έχουν κάνει λάθος υποθέσεις για το φύλο του 13% των ταξιδιωτών, ενώ το 12% αναφέρει το ίδιο γεγονός και κατά την άφιξή του.  

Οι αλληλεπιδράσεις με άλλους επισκέπτες αποτελούν την πιο συχνά αναφερόμενη πηγή λιγότερο θετικών ή και δυσάρεστων εμπειριών, που αναφέρθηκε από σχεδόν το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (24%).

Τα θετικά σημεία των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιών

Παρά τις αρνητικές αυτές εμπειρίες, το θετικό είναι ότι περισσότεροι από τους μισούς ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, (57%) αισθάνονται ευπρόσδεκτοι κατά τη διαμονή τους, με τους ερωτηθέντες να επισημαίνουν ότι οι αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό  (50%) και το check-in (44%) είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για τη δημιουργία μιας άνετης και φιλόξενης διαμονής. Άλλες θετικές εμπειρίες διαμονής που αποκαλύφθηκαν από την έρευνα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής: 

-Ένας στους τρεις (36%) έχει βιώσει μια καλή πρώτη εντύπωση κατά την άφιξη, όπως ποτά καλωσορίσματος και/ή φιλικό προσωπικό.

-Σχεδόν το ένα τρίτο (30%) είχε φιλική και ενημερωτική αλληλογραφία με το κατάλυμα πριν από την άφιξη/check-in.

-Το 28% έχει λάβει καθοδήγηση/πληροφορίες στην περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής του, με το 25% να τη λαμβάνει κατά το check-in.

-Στο 21% έχουν προσφερθεί συγκεκριμένες συμβουλές ΛΟΑΤΚΙ+ ή καθοδήγηση για την περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής του, με με αυτή να παρέχεται σε ποσοστό 18% κατά το check-in.

Θετική διαμονή για όλους

Όπως αποδεικνύεται από την έρευνα των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιών,  παρά τα θετικά σημεία, ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού δεν αισθάνεται ότι μπορεί να εμφανιστεί ως ο εαυτός του όταν ταξιδεύει. Η Booking.com πιστεύει ότι αυτό προσφέρει στον κλάδο μια πραγματική ευκαιρία να κάνει την ταξιδιωτική εμπειρία ευκολότερη, πιο περιεκτική και πιο φιλόξενη για τους ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ - και τελικά για όλους.

Για το σκοπό αυτό,  η Booking.com προσφέρει στους συνεργάτες της το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Proud Hospitality. Ο πυρήνας της πρωτοβουλίας Travel Proud και το πρώτο βήμα για έναν πάροχο καταλυμάτων να γίνει Proud Certified στην πλατφόρμα της Booking.com είναι μια διαδικτυακή εκπαίδευση 75 λεπτών που έχει αναπτύξει η εταιρεία σε συνεργασία με το HospitableMe.

Εστιάζοντας στις μοναδικές προκλήσεις και τα εμπόδια που αντιμετωπίζει η κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ όταν ταξιδεύει, ο στόχος της εκπαίδευσης είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες της φιλοξενίας να δουν τα πράγματα από μια δυνητικά διαφορετική οπτική γωνία και να παρέχουν κάποιες πρακτικές τεχνικές που μπορούν να εφαρμόσουν αμέσως στην πράξη. Μετά την ολοκλήρωση του διαδικτυακού μαθήματος και τη δέσμευση να προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία, οι συνεργάτες της Proud Certified θα λάβουν ένα σήμα Travel Proud στη σελίδα του καταλύματός τους για να δείξουν στους πιθανούς επισκέπτες ότι μπορούν να βασίζονται σε μια φιλόξενη εμπειρία. Οι πόλεις με πολλαπλές ιδιοκτησίες Proud Certified θα εμφανίζονται επίσης σε μια καθορισμένη σελίδα Travel Proud, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να μάθουν περισσότερα για την πρωτοβουλία, καθώς και να βρουν και να κάνουν κράτηση για ακίνητα που είναι πιστοποιημένα. 

Η εκπαίδευση διατίθεται δωρεάν στους συνεργάτες ιδιοκτήτες της Booking.com και περιλαμβάνει πρόσβαση σε πρόσθετους πόρους, όπως το Travel Proud Customer Toolkit, το οποίο μπορεί να διατεθεί σε όλο το προσωπικό που έρχεται σε επαφή με τους επισκέπτες, έτσι ώστε να μπορεί να απαντήσει με σιγουριά στις ερωτήσεις τους και να υποστηρίξει πληρέστερα τους ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+.

Αυτή τη στιγμή, το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο στα αγγλικά και θα κυκλοφορήσει σε συνεργάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τις Κάτω Χώρες, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, με νέες χώρες και γλώσσες να προστίθενται κατά τη διάρκεια του 2021 και έως το 2022.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι