Έως 200% ακριβότεροι από το 2019 οι διεθνείς προορισμοί – Μείωση της δαπάνης ανά τουρίστα στην Ελλάδα

01-03-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Η μέση δαπάνη σε πολλούς προορισμούς παγκοσμίως παρουσιάζει αύξηση έως και κατά 218%, σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας ξενοδοχειακών κρατήσεων Hoo. Παρόλ’ αυτά, οι δαπάνες στην Ελλάδα καταγράφουν μειωτική τάση.

Η έρευνα της Hoo η οποία ανέλυσε την παγκόσμια τουριστική αγορά εξετάζοντας το σύνολο των τουριστικών εισπράξεων (δαπάνες) και τι συνεπάγεται αυτό για τις δαπάνες ανά τουρίστα βάσει του αριθμού τουριστικών αφίξεων κατά τη σύγκριση των ετών 2019-2020, έδειξε ότι το ποσό δαπάνης ανά τουρίστα σε 37 τουριστικούς προορισμούς παρουσιάζει αύξηση 59% κατά μέσο όρο, από 1.152 δολάρια το 2019 σε 1.830 δολάρια το 2020.

Ωστόσο, η χώρα μας φαίνεται πως εξαιρείται από αυτή την ανοδική τάση, με τις δαπάνες ανά τουρίστα να παρουσιάζουν μείωση 4% το 2020 έναντι του 2019.

Άλλοι προορισμοί με μειώσεις είναι η Ρωσία (-49%), η Πολωνία (-28%), το Μεξικό (-18%), η Κροατία (-17%), η Ινδονησία (-10%) και η Μαλαισία (-7%) ενώ οι δαπάνες στην Ιταλία παραμένουν οριακά στα επίπεδα του 2019 (+1%).

Οι πιο «ακριβοί» προορισμοί βάσει δαπανών ανά τουρίστα το 2020 ήταν η Αυστραλία όπου παρά τη μείωση των διεθνών αφίξεων στα 2,5 εκατ. έναντι 9,5 εκατ. το 2019, η χώρα είχε δαπάνες 27,2 εκατ. δολαρίων, δηλαδή 10.760 δολαρίων ανά τουρίστα. Ακολουθούν οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Ινδία με μέση δαπάνη ανά τουρίστα από τρεις έως τέσσερις χιλιάδες δολάρια.

Η Κίνα ήταν ο προορισμός με τη μεγαλύτερη αύξηση δαπανών ανά τουρίστα το 2020, με το κόστος των διακοπών να αυξάνεται κατά 218% ενώ και στον Καναδά η αύξηση ανήλθε σε 173% σε ετήσια βάση.

Το κόστος για ταξίδια στο Βέλγιο παρουσιάζουν επίσης αύξηση κατά 128%, στην Κορέα 124% και στην Αυστραλία 124%. Ακολουθούν η Ινδία, η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη, η Πορτογαλία, η Ιαπωνία, η Σαουδική Αραβία, η Ελβετία, τα ΗΑΕ και το Βιετνάμ με τις δαπάνες ανά τουρίστα να είναι αυξημένες κατά τουλάχιστον 60%.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι