Πάνω από το 55% των διεθνών αγοραστών τον Ιούλιο είχαν πρόθεση να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τον Αύγουστο εάν άνοιγαν τα σύνορα και δεν απαιτούνταν καραντίνα, παρουσιάζοντας αύξηση 7% σε όλες τις εθνικότητες έναντι του αντίστοιχου ποσοστού τον Ιούνιο του 2020.
Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρία Tax Free αγορών, Global Blue, σε δείγμα 30.000 αγοραστών προϊόντων tax free, σχετικά με τις μελλοντικές τάσεις των διεθνών αγορών πολυτελείας.
Οι κορυφαίες εθνικότητες αγοραστών, η Κίνα (+7%), το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (+9%) και οι ΗΠΑ (+6%), ήταν ανάμεσα σε εκείνες που παρουσίασαν αυξημένη διάθεση για ταξίδια.
Ενώ οι αγοραστές από τη Ρωσία (60%) και το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (35%) προτίθενται να ταξιδέψουν το 2020, όσοι προέρχονται από την Κίνα (45%), τις ΗΠΑ (50%) και τη ΝΑ Ασία (50%) τείνουν να αναβάλλουν τα ταξίδια τους για το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Το 60% των αγοραστών προϊόντων πολυτελείας και των συχνών αγοραστών δήλωσαν ότι έτειναν να ταξιδέψουν τον επόμενο μήνα, έναντι 50% των αγοραστών που δεν προβαίνουν συχνά σε αγορές. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 65% για τους αγοραστές προϊόντων πολυτελείας και των συχνών αγοραστών από την Αμερική και στο 80% των αντίστοιχων από τη Ρωσία.
Το 65% των διεθνών αγοραστών που σκόπευαν να αναβάλλουν τα ταξίδια τους για το 2021, απέδωσαν τις ανησυχίες τους στην ασφάλεια και υγιεινή σε καιρό πανδημίας. Οι Ασιάτες αγοραστές προτιμούν τοπικούς προορισμούς με το 50% των Κινέζων και των 70% των αγοραστών από τη ΝΑ Ασία να θεωρούν την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ασφαλή, έναντι 30% και 35% αντίστοιχα την Ευρώπη. Ωστόσο, οι αγοραστές από τις ΗΠΑ (60%), τη Ρωσία (65%) και το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (50%) εμπιστεύονται τα ταξίδια στην Ευρώπη.
Οι αγορές παραμένουν κορυφαίο στοιχείων ενδιαφέροντος και μετά την πανδημία, ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες από την Αμερική (75%), την Κίνα (65%) και τη Ρωσία (60%), με τους αυστηρούς κανονισμούς αποστασιοποίησης και υγιεινής στα καταστήματα, ωστόσο, να θεωρούνται επιτακτικοί από όλες τις εθνικότητες.