Dertour/ Έρευνα: Η επιλογή προορισμού το συχνότερο θέμα διαφωνίας για τα ζευγάρια

17-01-20 | ΤΑΣΕΙΣ

Mόλις το 14% των ανθρώπων που ταξιδεύουν μαζί με τον/τη σύντροφό τους δηλώνουν ότι δεν συμφωνούν πάντα για τον επόμενο προορισμό διακοπών κατά τη διαδικασία προγραμματισμού ταξιδίου. Ωστόσο, το 63% εξ αυτών δηλώνουν ότι συναντούν τις περισσότερες διαφωνίες όταν επιλέγουν ταξιδιωτικό προορισμό.

Αυτό προκύπτει από αντιπροσωπευτική έρευνα που διενήργησε το ινστιτούτο έρευνας αγοράς INSA-CONSULERE για λογαριασμό του γερμανού τουρ οπερέιτορ DERTOUR.

Επιπλέον, ο ταξιδιωτικός προγραμματισμός γίνεται συνήθως με συμφωνία. Μόνο το 27,8% των ζευγαριών διαφωνούν για το είδος διακοπών. Συμφωνούν επίσης στη διάρκεια των διακοπών (72,6%), το μήνα των διακοπών (79,5%) και την απόφαση για προκράτηση και κρατήσεις τελευταίας στιγμής (86,8%).

Το 46% προτιμά να παίρνει ιδέες για τον επόμενο προορισμό από ιστοσελίδες παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Ωστόσο οι ηλικίες 18-24 εμπνέονται περισσότερο από το Youtube (56%) και το Instagram (53%). Τα social media είναι στην πρώτη γραμμή και για τις ηλικίες 25-34 καθώς το 40% εμπνέεται από το Youtube, το 35% από το Instagram και το Facebook και το 31% από ταξιδιωτικά blog.

Το 39,5% προβαίνει σε αναζητήσεις σε ταξιδιωτικά portal για προσφορές σε ονειρικούς προορισμούς και το 32,6% εμπνέεται από τους αγαπημένους προορισμούς της οικογένειας και των φίλων τους. Ιδιαίτερα οι ηλικίες 18-24 προτιμούν τις αναζητήσεις στη Google κατά την έρευνα για προορισμό διακοπών ενώ το 37,2% χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να δουν τις τελευταίες τάσεις διακοπών. 

Το 46% των ταξιδιωτών επηρεάζονται από φωτογραφίες και βίντεο. Το ποσοστό αυτό για τις νεαρές ηλικίες φτάνει το 62,1%.

Οι κριτικές και οι προτάσεις άλλων ταξιδιωτών είναι σημαντικές για το 43% των ταξιδιωτών που βασίζονται στη φήμη από στόμα σε στόμα. Επίσης, οι κριτικές για κορυφαία ξενοδοχεία και καταλύματα (37.5%) επηρεάζουν την επιλογή προορισμού το ίδιο συχνά σχεδόν με τους προορισμούς που χαρακτηρίζονται ξεχωριστοί και οικονομικοί (41%).

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 5 και 6 Δεκεμβρίου του 2019 σε δείγμα 1.019 ατόμων.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ