Τις τρεις κορυφαίες προσδοκίες των ταξιδιωτών για τη νέα δεκαετία αποκαλύπτει έρευνα της ταξιδιωτικής πλατφόρμας με έδρα τη Σιγκαπούρη, Agoda.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από την YouGov Singapore στα μέσα Δεκεμβρίου του 2019 σε δείγμα 16.383 ανηλίκων σε διαφορετικές χώρες από όλο τον κόσμο, αποκαλύπτει ότι οι προσδοκίες των ταξιδιωτών για το 2020 είναι οι ενιαίες εφαρμογές για διαφορετικές υπηρεσίες ταξιδίου, το τσεκ ιν μέσω εφαρμογών κινητού και τα ταξίδια χωρίς διαβατήριο.
Ωστόσο, όπως προκύπτει από την ανάλυση στοιχείων, οι Αμερικανοί και οι Βρετανοί έχουν μικρότερη προσδοκία για τις τρεις αυτές τάσεις σε σχέση με τους Ασιάτες.
Οι χώρες για τους ταξιδιώτες από τις οποίες είναι σημαντικότερη η χρήση μιας ενιαίας εφαρμογής κινητού για διαφορετικές ταξιδιωτικές υπηρεσίες είναι η Ινδονησία, η Σιγκαπούρη, η Μαλαισία, η Ταϊβάν, οι Φιλιππίνες, η Ταϋλάνδη, το Ην. Βασίλειο και οι ΗΠΑ.
Αντίστοιχα, οι ταξιδιώτες που επιθυμούν ταξίδια χωρίς διαβατήριο περισσότερο προέρχονται από τη Σιγκαπούρη, το Βιετνάμ, τις Φιλιππίνες, την Κίνα, την Αυστραλία, το Ην. Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
Όσον αφορά τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, την Κίνα, η έρευνα έδειξε τα ακόλουθα…
-Το 48% των Κινέζων θεωρούν τη χρήση εφαρμογής κινητού τηλεφώνου για το τσεκ ιν στο δωμάτιο ως τον κανόνα.
-Το 25% των Κινέζων τουριστών θα προτιμούσαν να κάνουν πιο φιλικές στο περιβάλλον ταξιδιωτικές επιλογές την ερχόμενη δεκαετία.
-Το Κιότο βρίσκεται στην πρώτη θέση των ονειρικών προορισμών για τους Κινέζους τη δεκαετία του 2020 και ακολουθεί η Σαγκάη και η Μπανγκόγκ.
-Το 43% των Κινέζων ταξιδιωτών επιθυμούν να εξερευνήσουν περισσότερο τη χώρα τους μέσα στην ερχόμενη δεκαετία, ενώ το 38% θα επιδιώξει ταξίδια στο εξωτερικό.
Σε παγκόσμια κλίμακα, οι ταξιδιώτες επιθυμούν να αυξήσουν τα ταξίδια τους μέσα στη νέα δεκαετία. Το 40% θα προτιμήσει ταξίδια εσωτερικού και το 35% διεθνή.
Πάνω από το ένα τέταρτο του δείγματος δήλωσε ότι θα κάνει ταξιδιωτικές επιλογές λαμβάνοντας υπόψη την προστασία του περιβάλλοντος. Οι ταξιδιώτες από τη Σιγκαπούρη, την Ταϋλάνδη και την Ινδονησία είναι πιο πιθανό να κάνουν τέτοιες επιλογές ίσως επειδή είναι πιο ενημερωμένοι σε περιβαλλοντικά θέματα.