Οι μισοί ταξιδιώτες θα πλήρωναν περισσότερα για εξατομικευμένα προγράμματα

03-12-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Το 92% των ταξιδιωτών ασφυκτιούν από τις αμέτρητες επιλογές που τους παρουσιάζονται κατά τη διαδικασία κράτησης διακοπών, στο σημείο που πάνω από τους μισούς προτιμούν να πληρώσουν επιπλέον προκειμένου να ταξιδέψουν με εξατομικευμένο δρομολόγιο. 

Αυτό προκύπτει από μελέτη των American Express Travel και Wakefield Research, σύμφωνα με την επικεφαλής στρατηγικών συνεργασιών και μάρκετινγκ της Amex, Sangeeta Naik.

Η μελέτη δείχνει επίσης οτι το 40% των ταξιδιωτών πιστεύουν οτι το να εντοπίσουν την ιδανική ταξιδιωτική εμπειρία είναι πιο δύσκολο από το να βρουν το ιδανικό ταίρι για αυτούς, δήλωσε η κ. Naik μιλώντας σε πρόσφατο συνέδριο της Phocuswright για τις τεχνολογίες στα ταξιδια στο Χόλιγουντ.

Σημαντικό ζήτημα η αξιοπιστία του περιεχόμενου στο διαδίκτυο

Δύο στους 5 ερωτηθέντες δήλωσαν οτι έχουν μείνει σε ξενοδοχείο που τους απογοήτευσε καθώς δεν είχε καμία σχέση με τις φωτογραφίες που είχε δει στο διαδίκτυο, ενώ το 20% είναι τόσο αγανακτισμένοι με την πολυπλοκότητα των επιλογών στις πτήσεις που εν τέλει έκαναν κράτηση τη λάθος ημέρα.

Η πληθώρα επιλογών στο διαδίκτυο, τόνισε η κ. Naik, καθιστά τον προγραμματισμό διακοπών δύσκολη υπόθεση. Και παρότι η ταξιδιωτική βιομηχανία γνωρίζει το ζήτημα αυτό και προσφέρει τεχνολογικές καινοτομίες για την αντιμετώπισή του, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών χρειάζεται να συνεχίσουν να δίνουν έμφαση στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.

Μια λύση είναι ο εξατομικευμένος προγραμματισμός ταξιδίων, εάν οι ταξιδιώτες προτίθενται να πληρώσουν περισσότερα για αυτόν, τόνισε. Τα ταξιδιωτικά brand χρειάζεται να δώσουν έμφαση στις νέες τεχνολογίες αλλά και σε εντονότερη επικοινωνία με τους καταναλωτές.

Το κλειδί είναι η ανάπτυξη καλού περιεχομένου και η παροχή βοήθειας στους πελάτες στην επιλογή διακοπών, δήλωσε. Ο αριθμός των ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο συνεχίζει να αυξάνεται, ενώ και η Airbnb διευρύνει συνεχώς την προσφορά της. 

Η Amex αποκάλυψε ότι το 63% των καταναλωτών προτιμούν να πληρώνουν περισσότερα στη διαμονή στο ξενοδοχείο εάν αυτή τους προσφέρει επιπλέον value μέσω επιβραβεύσεων. 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο