Ξενοδοχεία: Πώς δουλεύουμε με τους influencers; Ποιοι είναι οι κατάλληλοι για κάθε κατάλυμα

24-11-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Οι influencers που δραστηριοποιούνται στα social media, και ιδιαίτερα στο Instagram, μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο διαφήμισης και έμμεσης αύξησης πωλήσεων στα σύγχρονα ξενοδοχεία.

Όμως με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέγονται για να προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια στα ξενοδοχεία;

Όπως εξήγησε ο κ. Κώστας Χαμαλίδης από την εταιρία Digital Minds, μιλώντας στην ενότητα «Digital PR – Influencers και Αξιολόγηση» του Xenia Digi Hotel, οι Influencers δεν είναι άτομα που έχουν απλώς μεγάλο αριθμό ακολούθων, δηλαδή δεν είναι απλώς δημοφιλή άτομα, αλλά άτομα που έχουν την ικανότητα να επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών.

Η ουσία του Influencer, τόνισε, είναι να μπορεί να επηρεάσει την άποψη των ανθρώπων που τον ακολουθούν, έχοντας αποτέλεσμα σε επίπεδο προβολής του ξενοδοχείου.

Ο κ. Χαμαλίδης παρουσίασε τρία είδη influencers. Τους mega influencers (πάνω από 1 εκατ. ακόλουθοι), τους macro influencers (σπό 10.000 έως 1 εκατ. ακόλουθοι) και τους micro influencers (από 500 έως 10.000 ακόλουθοι). 

Διαβάστε τη συνέχεια στο Xenianews.gr

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο