Αβεβαιότητα, άγχος και παρενόχληση κυριαρχούν στα επαγγελματικά ταξίδια

31-10-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Περισσότεροι από τρεις στις 4 γυναίκες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους δέχονται παρενόχληση στο ταξίδι και πάνω από μία στις δύο αλλάζει τον προγραμματισμό ταξιδίου για λόγους ασφάλειας.

Αυτό αποκαλύπτει μεταξύ άλλων έρευνα της εταιρίας λύσεων διαχείρισης ταξιδίου, εξόδων και επιταγών SAP® Concur®, σε δείγμα 7.850 ανθρώπους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους από 19 αγορές.

Η έρευνα έδειξε…

-Το 58% των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει τον προγραμματισμό ταξιδίου για λόγους ασφαλείας και το 52% ανέφεραν ότι η ασφάλεια στα ταξίδια είναι η πιο πολύτιμη εκπαίδευση που τους παρείχε η εταιρία τους.

-Οι Millennials είναι πιο ευαισθητοποιημένοι στις εξελίξεις. Το τελευταίο 12μηνο, το 42% των ανθρώπων σε επαγγελματικά ταξίδια μείωσαν τα ταξίδια σε έναν προορισμό λόγω πολιτικής αστάθειας ή κινδύνων υγείας, έναντι 36% των Gen X και 23% των Baby Boomers. Το 40% των Millennials επέλεξαν πτήση βάσει του είδους αεροσκάφους έναντι 33% των Gen Xers και 21% των Boomers.

-Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) των ανθρώπων σε επαγγελματικά ταξίδια δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλειά τους, όμως το 54% πιστεύουν ότι η ασφάλεια δεν είναι προτεραιότητα για την εταιρία τους.

Οι γυναίκες ανέφεραν αυξημένα ποσοστά παρενόχλησης στα ταξίδια:

-Το 77% των γυναικών δέχθηκαν κάποιου είδους παρενόχληση ή κακή συμπεριφορά στα ταξίδια. Το 42% ταξιδεύει με τους συζύγους τους και το 38% ανέφερε ότι αγνοήθηκε από εργαζομένους στις υπηρεσίες ταξιδίων.

-Σχεδόν οι μισές γυναίκες νεαρής ηλικίας αντιμετώπισαν διακρίσεις. Το 46% της γενιάς Gen Z ανέφεραν ότι ρωτήθηκαν αν ταξίδευαν με τον σύζυγο έναντι 31% των Boomers. Το 41% των γυναικών Millennials αγνοήθηκαν από εργαζομένους σε ταξιδιωτικές υπηρεσίες έναντι 23% των γυναικών Boomers.

Οι επαγγελματίες που ανήκουν στην κοινότητα LGBTQ+ κρύβουν τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις στα επαγγελματικά ταξίδια…

-Το 95% των ταξιδιωτών αυτών κρύβουν τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις στα επαγγελματικά ταξίδια, ως επί το πλείστον για να είναι ασφαλείς (57%).

-Το 85% άλλαξαν στοιχεία του ταξιδιού τους λόγω ανησυχίας για θέματα ασφάλειας, έναντι 53% όσων δεν ανήκουν στην κοινότητα αυτή.

Τα επαγγελματικά ταξίδια δεν γίνονται ευκολότερα ή λιγότερο στρεσογόνα…

-Το 67% πιστεύει ότι η εταιρία τους υστερεί στην υιοθέτηση των τελευταίων τεχνολογιών για τη διευκόλυνση των ταξιδίων. 

-Το 94% προτίθενται να κοινοποιήσουν προσωπικές πληροφορίες προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία του επαγγελματικού ταξιδιού, ποσοστό ρεκόρ σε μια εποχή προστασίας των προσωπικών δεδομένων. 

-Το 37% νιώθει περισσότερο στρες πριν το ταξίδι, κατά τον προγραμματισμό του, την κράτηση και την οργάνωσή του. Με την επιστροφή στο σπίτι, το 24% αναφέρει ότι θα προτιμούσε μια επίσκεψη στον οδοντίατρο από το να συντάξει μια πλήρη αναφορά εξόδων. 

διαβάστε ακόμα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους