Έρευνα | Τουρισμός: Ένας στους 4 ταξιδιώτες απογοητευμένος από τις παροχές πιστότητας στα brand

21-10-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Ένας στους 4 ταξιδιώτες (25%) νιώθουν ότι δεν ανταμείβονται αρκετά από τα ταξιδιωτικά και ξενοδοχειακά brand για την πιστότητά τους σε αυτά, σύμφωνα με νέα έρευνα της Yes Marketing η οποία δείχνει οτι υπάρχει περιθώρια στη βελτίωση των στρατηγικών πιστότητας και διατήρησης πελατών των ταξιδιωτικών εταιριών. 

Το εύρημα αυτό προέρχεται από την έρευνα με τίτλο Understanding the Traveler's Journey, η οποία βασίστηκε σε πάνω από 1.000 ταξιδιώτες ζητώντας τους να αναφέρουν ποιές είναι οι προτεραιότητές τους σε σχέση με τις τουριστικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν, από την κράτηση μέχρι την πιστότητα.

Το 64% των ερωτηθέντων είπαν ότι έχουν προτίμηση σε μια συγκεκριμένη εταιρία την οποία επιλέγουν κάθε φορά που προγραμματίζουν ταξίδι. 

Η έρευνα έδειξε οτι οι καταναλωτές τείνουν να προτιμούν τα αγαπημένα τους ταξιδιωτικά brand όμως μόνο εάν νιώθουν οτι το να επιστρέφουν σε αυτά ανταμείβεται επαρκώς. Το 83% δήλωσε ότι η ανταμειβή της πιστότητάς τους επηρεάζει την απόφασή τους να παραμείνουν πελάτες του brand, κάτι που σημαίνει ότι αυτά τα brand θα πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές πιστότητας και διατήρησης πελατών ώστε να προσφέρουν εμπειρίες που κάνουν τους πελάτες τους να νιώθουν ότι απολαμβάνουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης. 

Το 49% δήλωσε ότι τα οφέλη αποκλειστικού μέλους τους κάνουν να νιώθουν ότι ανταμείωονται από την πιστότητά τους σε ένα ταξιδιωτικό brand, και το 32% οτι νιώθουν ανταμειβή με την προσφορά χαμηλότερων χρεώσεων. 

Επιπλέον, το 44% δήλωσε οτι προτιμά τα brand να τους στέλνουν ενημερώσεις προσαρμοσμένες στο ιστορικό ταξιδίων τους ενώ το 29% οτι θα επιθυμούσε περισσότερα μηνύματα που θα βασίζονται σε πληροφορίες δημογραφικών στοιχείων τους.

Το 52% επιθυμεί από τα brand να τους στέλνουν περισσότερη πληροφόρηση σε σχεση με τις κρατήσεις και τα προηγούμενα ταξίδια τους, το 43% δήλωσε οτι θα ήθελε να λαμβάνει περισσότερες προσφορές και το 40% περισσότερες κριτικές.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»