Διαδικτυακές απάτες στις κρατήσεις ξενοδοχείων- 5,7 δισ. δολ. οι συναλλαγές μόνο στις ΗΠΑ

10-10-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Το 23% των πελατών ξενοδοχείων στις ΗΠΑ παραπλανήθηκε το 2018, είτε με διαδικτυακή απάτη κράτησης είτε με ανειλικρινείς πρακτικές μάρκετινγκ, από μεταπωλητές τηλεφωνικά ή στο διαδίκτυο, που αντιστοιχεί σε συναλλαγές ύψους 5,7 δισ. δολαρίων. 

Αυτό προκύπτει από έρευνα που παρουσιάζει η Αμερικανική Ένωση Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων, AHLA.

Οι αριθμοί αυτοί είναι εντελώς απαράδεκτοι, σχολίασε ο πρόεδρος της AHLA, Chip Rogers, και όπως τόνισε χαρακτηριστικά, πρόκειται για ληστεία δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως σε βάρος των καταναλωτών.

Εκτός από τρίτες ιστοσελίδες που μιμούνται ιστοσελίξες ξενοδοχείων και κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία όμως δεν σχετίζονται με το ξενοδοχείο, κοστίζοντας χρόνο και χρήμα στους καταναλωτές, η έρευνα δείχνει ακριβώς το μέγεθος του προβλήματος με τη διαφήμιση σε ορισμένες ιστοσελίδες online ταξιδιωτικών γραφείων. 

H έρευνα έδειξε τα ακόλουθα...

-Ένας στους 4 καταναλωτές που έκανε κράτηση ξενοδοχείου μέσω τρίτου, συνάντησε πρόβλημα με την κράτηση.

-Πάνω από το 40% των καταναλωτών εκνευρίστηκαν όταν κατάλαβαν ότι όταν χρησιμοποιούν πλατφόρμες σύγκρισης τιμών (Trivago, Kayak, Expedia, Orbitz, Hotels.com, Travelocity, Booking.com κτλ.) συνήθως συγκρίνουν τις ίδιες 2 εταιρίες, την Expedia και την Priceline, οι οποίες ελέγχουν το 95% της online ταξιδιωτικής αγοράς.

-Το 94% των καταναλωτών πιστεύουν οτι θα πρέπει να γνωρίζουν με ποιούς συναλλάσσονται στο διαδίκτυο κατά την κράτηση ξενοδοχειακού δωματίου.

-Το 77% συμφωνούν ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να θέσει ως προτεραιότητά της την επιβολή νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών έναντι τρίτων μεταπωλητών. 

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή