DRV: 3 στους 4 επαγγελματίες συνδυάζουν το επαγγελματικό ταξίδι με διακοπές

17-09-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Tα τρία τέταρτα περίπου (72%) των επαγγελματιών που ταξιδεύουν για λόγους εργασίας διευρύνουν το επαγγελματικό ταξίδι με περίοδο διακοπών.

Η τάση για bleisure, όπως ονομάζεται, παρατηρείται ιδιαίτερα σε διευθυντές και μέλη του ΔΣ των εταιριών.

Αυτό προκύπτει από την έρευνα «Top Business Travel 2019» που πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας  Travel Management Companies της Ταξιδιωτικής Ένωσης Γερμανίας (DRV) που εκπροσωπεί τα τουριστικά γραφεία της χώρας.

Για τους επαγγελματίες που ταξιδεύουν πάνω από 3 φορές το μήνα, τα ταξίδια Bleisure είναι η κύρια πρακτική, με το 80% εξ αυτών να συνδυάζουν διακοπές με τις επαγγελματικές υποχρεώσεις. Το ίδιο κάνουν οι 8 στους 10 διευθυντές επιχειρήσεων, αλλά σε μικρότερο βαθμό για τους απλούς εργαζομένους και τα εκτελεστικά στελέχη.

Ένας στους 3 επαγγελματίες ανέβαλλε το ταξίδι επιστροφής κατά μερικές ώρες ώστε να συναντήσει γνωστούς του/της και το 21% έχει ταξιδέψει στο επαγγελματικό ταξίδι μαζί με τον/την σύντροφο ή ολόκληρη την οικογένεια. Ωστόσο, η δημοφιλέστερη επιλογή τους είναι το μοναχικό ταξίδι, με τους μισούς να έχουν επεκτεινει τη διαμονή τους κατά μία ή περισσότερες διανυκτερεύσεις.

Το 55% προτίθεται να καλύψει τη χρέωση για επιπλέον διανυκτερεύσεις ή για διαμονή μαζί με τον/την σύντροφο, ωστόσο μόλις ένας στους 3 προτίθεται να καταβάλλει μεγάλα ποσά διαμονής ή να καλύψει την τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου ώστε να επιστρέψει αργότερα.

Για τις ανάγκες της έρευνας ερωτήθηκαν 100 διευθυντές επιχειρήσεων που ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους καθώς και 100 εκτελεστικά στελέχη και σπεσιαλίστες από εταιρίες με πάνω από 250 εργαζομένους.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων