Booking.com: Πώς τα social media επιδρούν στις διακοπές των ταξιδιωτών Generation Z

08-08-19 | ΤΑΣΕΙΣ

To 54% της γενιάς ταξιδιωτών Generation Z προτιμούν να εμπνέονται από ταξιδιωτικές δημοσιεύσεις και εικόνες στα κανάλια των social media πριν αποφασίσουν για τον προορισμό.

Το 40% μάλιστα θεωρεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τη βασική πηγή έμπνευσης για ταξίδια.

Αυτά προκύπτουν από έρευνα της Booking.com που έχει στόχο να αναδείξει τις ταξιδιωτικές τάσεις της γενιάς Generation Z.

Οι γυναίκες που ανήκουν στην Generation Z φαντάζονται τις επόμενες διακοπές τους ενώ βλέπουν φωτογραφίες στο Instagram (51%) και αυτή η εξάρτηση από το Instagram είναι υψηλότερη από το παγκόσμιο μέσο όρο (16%), ακόμη και από των millennials (16%).

Κατά την επιλογή νέων ταξιδιωτικών προορισμών, το 40% των Generation Z αναφέρουν ότι επηρεάζονται από τους επηρεαστές κοινής γνώμης στα social media και το 20% ότι σε γενικές γραμμές εμπιστεύονται τις προτάσεις τους.

Το 28% εμπνέεται από ταινίες και τηλεοπτικά σόου για έναν προορισμό και θα ήθελαν να επισκεφθούν προορισμούς που βλέπουν στη μικρή οθόνη και στην πραγματική ζωή.

Ωστόσο οι ταξιδιωτικές προτάσεις προέρχονται κυρίως από την κοινωνική συναναστροφή, με το 44% να ανταλλάσσει ιδέες για ταξίδια με φίλους.

Το 31% των Generation Z θα ήθελαν να επισκεφθούν προορισμό που φαίνεται όμορφος στις φωτογραφίες είτε επηρεαστών γνώμης είτε σε δικές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 34% ενώ ταξιδεύει ανεβάζει φωτογραφίες από το ταξίδι, περισσότεροι από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα (έναντι 20% του μέσου όρου ταξιδιωτών). 

Στις τελευταίες διακοπές, το 32% της Generation Z έβγαζε από 10 έως 30 φωτογραφίες καθημερινά, ενώ το 25% έβγαζαν 50.

Η γενιά αυτή δε μπορεί να φανταστεί τη ζωή χωρίς το διαδίκτυο. Το 60% επιθυμεί Wi-Fi στις διακοπές, περισσότεροι από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα, και περισσότερο από κάθε άλλη υπηρεσία του ξενοδοχείου. 

Το 62% προτιμά να απολαμβάνει τις στιγμές διακοπών  παρά να αφιερώνει χρόνο σε φωτογραφίες για τα social media, κάτι που αποτελεί για αυτούς ένα bonus για το ταξίδι.

Το 54% ωστόσο θεωρεί ότι τα social media παίζουν τεράστιο ρόλο κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο