European Cities Marketing: Στο μικροσκόπιο οι βραχυχρόνιες μισθώσεις στις ευρωπαϊκές πόλεις

26-07-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Σε συμφωνία με την ισπανική εταιρία διαχείρισης δεδομένων, TRANSPARENT, προχώρησε η ένωση European Cities Marketing που εκπροσωπεί τουριστικές επιτροπές, Convention Bureaux και οργανισμούς Μάρκετινγκ Πόλεων στην Ευρώπη, με σκοπό να παρέχει τριμηνιαία και ετήσια πληροφόρηση στα μέλη της για τις εξελίξεις στην αγορά βραχυχρόνιων μισθώσεων. 

Η TRANSPARENT θα πληροφορεί τα μέλη της European Cities Marketing σε συνεργασία με το Research & Statistics Knowledge Group και η πρώτη ενημέρωση θα γίνει τον Ιούλιο του 2019.

Η πληροφόρηση των οργανισμών διαχείρισης προορισμών σχετικά με τις εξελίξεις στις βραχυχρόνιες μισθώσεις, αποτελεί απαραίτητο στοιχείο της κατανόησης του πώς η αγορά αυτή διαμορδώνει την οικονομία επισκεπτών, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TRANSPARENT, Pierre Becerril.

Η TRANSPARENT έχει τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων για την αγορά βραχυχρόνιων μισθώσεων και είναι πρωτοπόρος σε αυτού του είδους υπηρεσιών, δήλωσε η πρόεδρος της ECM, Petra Stusek.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη