Βολικές επιλογές και προσωποποιημένες και ανταγωνιστικές σε κόστος υπηρεσίες αναζητούν οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία, όμως οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά επαγγελματικών ταξιδίων (buyers) υποτιμούν τη σημασία που έχουν αυτά τα στοιχεία για τους ταξιδιώτες τους.
Αυτό δείχνει νέα έρευνα της Παγκόσμιας Ένωσης Επαγγελματικών Ταξιδίων, GBTA, σε συνεργασία με την HRS, η οποία διεξήχθη σε 600 επαγγελματίες στο χώρο των επαγγελματικών ταξιδίων καθώς και 2.500 επιχειρηματίες ταξιδιώτες, την περίοδο Μάρτιος-Μάιος 2019.
Στην πλειονότητά τους οι buyers και οι ταξιδιώτες συγκλίνουν στο οτι παράγοντες όπως η εγγύτητα στην εργασία (92% για τους ταξιδιώτες, 99% για τους buyers) και η τιμή (85% ταξιδιωτών, 94% buyers) είναι σημαντικά στοιχεία επιλογής ξενοδοχείου. Ωστόσο, οι buyers μπορεί να υποτιμούν τη σημασία εμπειρικών παραγόντων όπως η εγγύτητα σε εστιατόρια και διασκέδαση (84% για τους ταξιδιώτες, 68% για τους buyers), οι κριτικές ταξιδιωτών (80% και 67%) και τα οφέλη από τα προγράμματα πιστότητας (70% και 64%).
Επιπλέον, οι ταξιδιώτες θέτουν σε υψηλότερη προτεραιότητα την προσωποποίηση του ταξιδιού τους σε σύγκριση με τους buyers. Το 50% των ταξιδιωτών προτιμούν την προσφορά περισσότερων ξενοδοχείων και υπηρεσιών κατά τη διαδικτυακή κράτηση, έναντι μόλις 19% των buyers που το αναγνωρίζουν ως ανάγκη.
Το 74% των ταξιδιωτών ανέφεραν ως σημαντικό στοιχείο τις προσωποποιημένες επιλογές σχετικά με αναβαθμίσεις και προσθήκες υπηρεσίες κατά τη διαδικασία κράτησης έναντι μόνο 62% των buyers.
Μόνο το 30% των ταξιδιωτών πληρώνουν το ξενοδοχείο μέσω κεντρικής ή απευθείας πληρωμής, με το 88% να επισημαίνει όμως οτι αν αυτές οι επιλογές πληρωμής είναι διαθέσιμες από την εταιρία θα επέλεγαν το ξενοδοχείο αυτό έναντι άλλου που δεν τις προσφέρει.