Expedia: Τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών προγραμματίζουν διακοπές με επίκεντρο αθλητικές διοργανώσεις

22-05-19 | ΤΑΣΕΙΣ

To 68% των διεθνών ταξιδιωτών έχει προγραμματίσει τουλάχιστον μια φορά διακοπές με επίκεντρο αθλητικές διοργανώσεις και το 47% παραδέχεται ότι άλλαξε την κράτηση διακοπών για να μη χάσει αγώνα ποδοσφαίρου. Μάλιστα, οι οπαδοί του ποδοσφαίρου είναι πιο πιστοί στην ομάδα τους παρά στην οικογένεια ή τη σχέση τους.

Ένας στους 10 οπαδούς του ποδοσφαίρου προτίθενται να ταξιδέψουν πάνω από 11 ώρες προκειμένου να παρακολουθήσουν την ομάδα τους να παίζει, ενώ οι ταξιδιωτικές κρατήσεις τριπλασιάζονται σε περιόδους ανακοίνωσης ημερομηνιών για ποδοσφαιρικούς αγώνες.

Αυτά αποκαλύπτει έρευνα που διενήργησαν οι Expedia Group, Brand Expedia και Hotels.com σχετικά με τις ταξιδιωτικές συνήθειες των οπαδών του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο και τη πρόθεσή τους να ταξιδέψουν για να παρακολουθήσουν αθλητικές διοργανώσεις. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 16.500 οπαδούς του ποδοσφαίρου διεθνώς.

Η Βαρκελώνη, πατρίδα του διάσημου ποδοσφαιριστή Lionel Messi, είναι ο πιο περιζήτητος προορισμός για παρακολούθηση ποδοσφαιρικών αγώνων (επιλέχθηκε από το 30% των ερωτηθέντων) σε παγκόσμια κλίμακα, με την απόλυτη Μέκκα του ποδοσφαίρου να είναι το Κάμπ Νόου (15% των προτιμήσεων), ένα από τα ιστορικότερα γήπεδα ποδοσφαίρου της Ευρώπης και έδρα της ποδοσφαιρικής ομάδας της Μπαρτσελόνα. Ακολουθεί το Ην. Βασίλειο με ποσοστό 20% ανάμεσα στους ερωτηθέντες και προτιμώμενους προορισμούς το Λονδίνο και το Μάντσεστερ. Το 11% μάλιστα επιδιώκει να επισκεφθεί το Old Trafford για να παρακολουθήσει ποδοσφαιρικούς αγώνες.

Οι οπαδοί του ποδοσφαίρου ονειρεύονται ταξίδια για παρακολούθηση ποδοσφαιρικού αγώνα μαζί με πρώην επαγγελματίες παίκτες ποδοσφαίρου, με πιο επιθυμητό τον Κριστιάνο Ρονάλντο (17%) και τον Ντέιβιντ Μπέκαμ (15%).

Επίσης, ο Ρονάλντο και ο Μέσι είναι οι δύο πιο επιθυμητοί ποδοσφαιριστές τους οποίους θα ήθελαν να συναναστραφούν στις διακοπές τους οι οπαδοί του ποδοσφαίρου, με έναν στους 5 να τους προτιμά.

Στην κράτηση ξενοδοχείου, πάνω από το 50% δήλωσαν ότι επιλέγουν μονάδες κοντά στο στάδιο και προτιμούν κυρίως πεντάστερα ξενοδοχεία ώστε να έχουν την αίσθηση σουπερστάρ. Άλλοι παράγοντες επιλογής ξενοδοχείου είναι το δωρεάν πρωινό (35%), η εγγύτητα στο κέντρο της πόλης (34%) και το εικοσιτετράωρο τσεκ ιν (31%).

Το 62% δίνει προτεραιότητα στην περιήγηση σε αξιοθέατα όταν επισκέπτεται έναν νέο προορισμό στο πλαίσιο ταξιδιού με επίκεντρο το ποδόσφαιρο. Ακολουθούν τα ψώνια με πάνω από τους μισούς να αναζητούν προσφορές και το φαγητό. Το 46% αναζητά εστιατόρια και το 39% προτιμά να δοκιμάσει τοπικές σπεσιαλιτέ στο street food.

Το 40% κάνει κράτηση ταξιδιού μόλις ανακοινώνεται το πρόγραμμα αγώνων της ομάδας του, με τις γυναίκες να εμφανίζονται πιο οργανωμένες (46%) από τους άνδρες (38%).

Μάλιστα το 32% παραδέχθηκε ότι έχει υποκριθεί ότι κάνει κράτηση ρομαντικών διακοπών για να παρακολουθήσει αγώνα ποδοσφαίρου, ενώ για χάρη του ποδοσφαίρου το 25% έχει χάσει γενέθλια μέλους της οικογένειας και το 11% γάμο.

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google