Έρευνα: Πιο χαρούμενοι με τη ζωή τους οι αυθόρμητοι ταξιδιώτες

18-04-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Όσοι ταξιδεύουν αυθόρμητα τείνουν να είναι πιο χαρούμενοι και πιο ικανοποιημένοι με τη ζωή τους σε σύγκριση με όσους δεν το κάνουν. 

Αυτό αποκαλύπτει η έρευνα Spring Travel Trends Survey της μεγάλης ταξιδιωτικής πλατφόρμας Travelzoo, σύμφωνα με την οποία το 49% των ερωτηθέντων που αυτοπροσδιορίζονται ως αυθόρμητοι ταξιδιώτες αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως χαρούμενο και ικανό να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ζωής, έναντι μόλις του ενός τρίτου όσων ταξιδεύουν με προγραμματισμό.

Τα αυθόρμητα ταξίδια θεωρούνται εκείνα για τα οποία δεν έχει προηγηθεί προγραμματισμό σε επίπεδο χρόνου και προορισμού, όπως μια απόδραση Σαββατοκύριακου τελευταίας στιγμής ή ένα ταξίδι σε αναπάντεχο προορισμό.

Στην έρευνα αυθόρμητοι ταξιδιώτες θεωρήθηκαν όσοι έκαναν τουλάχιστον ένα αυθόρμητο ταξίδι δύο ημερών τουλάχιστον το 2018.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα, τα αυθόρμητα ταξίδια είναι ένα κόνσεπτ διακοπών με θετική ανταπόκριση το κοινό, με το 83% να αναφέρει οτι είναι πρόθυμο να ταξιδέψει με αυτόν τον τρόπο μια φορά μέσα στο 2019.

40% περισσότεροι αυθόρμητοι ταξιδιώτες σε σύγκριση με τους μη αυθόρμητους δήλωσαν ικανοποιημένοι με τις ζωές τους και συνδεδεμένοι με την οικογένεια, τους φίλους και τον κόσμο. Αυτές οι αναλογίες ισχύουν σε όλες τις αγορές ταξιδιωτών που μελετήθηκαν για τις ανάγκες της έρευνας (Αυστραλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο και ΗΠΑ).

Οι αυθόρμητοι ταξιδιώτες κάνουν ταξίδια με σκοπό να ικανοποιούν περισσότερο τις εσωτερικές τους ανάγκες παρά εξωτερικούς παράγοντες. Τα δύο σημαντικότερα κίνητρά τους είναι η ανάγκη για ξεγνοιασιά και ξεκούραση (46%) και η επιθυμία να ταξιδέψουν και να κάνουν κάτι ιδιαίτερο (43%). Τα κίνητρα αυτά συνυπάρχουν με την επιθυμία να ταξιδέψουν σε συγκεκριμένο προορισμό (32%) ή να παρακολουθήσουν συγκεκριμένη δραστηριότητα ή εκδήλωση (30%).

Οι ταξιδιώτες αυτοί αναζητούν πληροφόρηση και ιδέες για έμπνευση. Σχεδόν κανείς τους (4%) δεν θα ταξίδευε χωρίς να νιώθει την εσωτερική επιθυμία να δοκιμάσει μια ιδιαίτερη ταξιδιωτική εμπειρία, έναντι 17% των μη αυθόρμητων ταξιδιωτών. Το 26% των αυθόρμητων ταξιδιωτών δοκιμάζουν 5 ή περισσότερες πηγές πληροφόρησης ώστε να πετύχουν ασυνήθιστες ή περίεργες ταξιδιωτικές ιδέες, έναντι 13% των μη αυθόρμητών. 

Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 6.129 καταναλωτών ηλικίας άνω των 18 ετών στην Αυστραλία, Καναδά, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο και ΗΠΑ.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια