Υπερ-τουρισμός: Τι σημαίνει για τους Γερμανούς, ποια μέτρα αποδέχονται

09-01-19 | ΤΑΣΕΙΣ

Ο υπερ-τουρισμός είναι ο τελευταίος όρος, που εισήχθη στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία και αποτελεί το θέμα συζήτησης στα μέσα ενημέρωσης και σε πολλές εκδηλώσεις για τον τουριστικό κλάδο. Έρευνα, ωστόσο, που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία το Νοέμβριο σε δείγμα 1.973 ατόμων από το Πανεπιστήμιο  Kempten σε συνεργασία με την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK, έδειξε ότι μόνο 1 στους 6 Γερμανούς κατανοεί την έννοια του υπερ-τουρισμού. 

Αντιλαμβάνονται ότι σε αρκετούς προορισμούς οι τουρίστες είναι περισσότεροι από τους ντόπιους, καταλαβαίνουν ότι αυτό μπορεί να δημιουργεί ενόχληση στους ντόπιους, αλλά δεν θεωρούν ότι αυτό σημαίνει υπερ-τουρισμός. Ένας στους δυο, εξάλλου, έχει βιώσει στις διακοπές του την τελευταία τριετία το φαινόμενο του μαζικού τουρισμού, το οποίο το συνδυάζει με τα πλήθη, τις ουρές και τις υπερτιμημένες τιμές σε προϊόντα και υπηρεσίες σε αυτούς τους προορισμούς. Αυτοί οι παράγοντες τους ενοχλούν περισσότερο από την αυξημένη κίνηση, το θόρυβο και τη ρύπανση.

Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι:

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη