Τουρισμός | Πώς πρέπει να προσεγγίζουν τους millennials και Gen Z ταξιδιώτες οι επιχειρήσεις

26-11-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Έμφαση στις προσωποποιημένες υπηρεσίες, στην άμεση και συστηματική επικοινωνία με τους πελάτες τους και σε προϊόντα διακοπών συμβατά με τις αξίες τους, χρειάζεται να δώσουν τα τουριστικά γραφεία και οι τουρ οπερέιτορ εάν επιθυμούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ταξιδιωτών millennial (22-37 ετών) και Generation Z (8-21 ετών). 

Αυτό δήλωσε η ειδικός Eliza Filby κατά το συνέδριο 2018 Aito.

Στο συνέδριο επισημάνθηκε ακόμη οτι οι τιμές διακοπών θα είναι λιγότερο σημαντικές για τους millennial, για τους οποίους ο χρόνος είναι πολυτιμότερος, ζώντας στην εποχή της υπερ-πληροφόρησης.

Ακόμα, οι προσωπικές προτάσεις και ταξίδια τα οποία ενισχύουν τη διαδικτυακή τους ταυτότητα μέσω των social media, θα αποτελούν σημαντικό στοιχείο προτίμησης.

Επίσης, σε μεγαλύτερο βαθμό από τους baby boomers και τους Generation X, τα ταξίδια για τους millennial αποτελούν την ταυτότητά τους. Καθώς γίνονται γονείς, πολλοί από αυτούς πραγματοποιούν οικογενειακές διακοπές με άτομα από πολλές διαφορετικές γενιές.

Το κόστος θα είναι πιο σημαντικό για τη γενιά Z, η οποία έχει ταυτιστεί με το youtube και έχει περάσει από οικονομικές κρίσεις. Για αυτούς, τα ταξίδια αποτελούν την καρδιά του κύκλου ζωής τους.

Επιπλέον, η κ. Filby τόνισε οτι οι διευθυντές των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων θα πρέπει να αντιμετωπίζουν τους εργαζομένους τους στη γενιά των millennial ως καταναλωτές και να χρησιμοποιούν πιο δημοκρατικές μεθόδους στη διοίκηση των επιχειρήσεων. 

Οι Millennials όπως είπε, θέτουν μεγαλύτερες προκλήσεις προσέγγισης σε σχέση με τους Generation X, καθώς έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, επιθυμούν να έχουν λόγο στην εργασία και δεν τους αρέσει να τους δίνονται οδηγίες.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο