Ο παράγοντας της ασφάλειας στις διακοπές φαίνεται πως απασχολεί περισσότερο από ποτέ τους σύγχρονους ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας, επηρεάζοντάς τους στην επιλογή προορισμού και κάνοντάς τους να αγοράζουν περισσότερο ταξιδιωτική ασφάλιση.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Berkshire Hathaway Travel Protection (BHTP), οι ταξιδιώτες ηλικίας 25-44 ετών παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση πρόθεσης για αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης για δεύτερη συνεχή χρονιά αποδεικνύοντας οτι δίνουν μεγάλη βαρύτητα σε ζητήματα ασφάλειας στον προορισμό.
Η έκθεση έδειξε οτι το 33% των Millennials με παιδιά προγραμματίζουν την αγορά περαιτέρω ταξιδιωτικής ασφάλισης το 2019, ενώ το 29% των Boomers (55-74 ετών) θα αγοράσει σε μικρότερο βαθμό ταξιδιωτική ασφάλιση το 2019.
Επίσης οι Millennials με παιδιά, οι οποίοι ταξιδεύουν περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, δήλωσαν οτι ταξιδεύουν σχεδόν παντού, ακόμα κι αν στον προορισμό υπάρχει κίνδυνος, πραγματικός ή δυνητικός.
Ωστόσο, τους απασχολούν ζητήματα ασφάλειας όπως οι ασθένειες (47% των Millennials με παιδιά έναντι 38% των Millennials), ενώ το 41% των ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας θεωρούν την πολιτική μεγάλη απειλή στα ταξίδια, έναντι μόλις 12% των ταξιδιωτών μεγαλύτερης ηλικίας.
Οι ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας θεωρούν σημαντική την εξατομικευμένη ταξιδιωτική ασφάλιση με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Το 43% θα αγόραζαν επιπλέον ασφάλιση εάν μπορούσαν να την προσαρμόσουν στο ταξίδι έναντι 21% των ταξιδιωτών μεγαλύτερης ηλικίας.
Το 38% των ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας επιθυμούν ταξιδιωτική ασφάλιση προηγμένης τεχνολογίας, κατά το πρότυπο της γενικής ταξιδιωτικής εμπειρίας, έναντι 16% των ταξιδιωτών μεγαλύτερης ηλικίας.
Οι ταξιδιώτες θεωρούν την Ιρλανδία τον ασφαλέστερο προορισμό, και την Κολομβία τον λιγότερο ασφαλή.
Τα ταξίδαι περιπέτειας συνεχίζουν να είναι μία από τις δημοφιλέστερες μορφές τουρισμού με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη. Οι κρουαζιέρες ποταμού είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στις νεαρές ηλικίες, καθώς τις προτιμούν σχεδόν οι διπλάσιοι Millennials σε σύγκριση με το σύνολο των ταξιδιωτών.
Οι ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας τείνουν, περισσότερο από τους μεγαλύτερους, να προσέχουν ζητήματα των προορισμών, με τους Millennials να αναφέρουν την κλιματική αλλαγή και την εξαφάνιση προορισμών.