WTM 2018: Ο τουρισμός κάνει στροφή σε εξατομικευμένα πακέτα διακοπών

06-11-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Tα ταξιδιωτικά brand μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να απομακρυνθούν από την ψηφιακό θόρυβο προσφέροντας εξατομικευμένες συμβουλές και προσωποποιημένες εμπειρίες, σύμφωνα με νέα έρευνα της Mintel που θα παρουσιαστεί στην έκθεση WTM 2018 του Λονδίνου.

Η έρευνα «Global Consumer Trends: Opportunities for the Travel Industry» θα αποκαλύψει τρόπους με τους οποίους οι εταιρίες ταξιδίων μπορούν να αξιοποιούν στο έπακρο τις ανερχόμενες τάσεις στον παγκόσμιο τουρισμό προκειμένου να διατηρήσουν υψηλή ζήτηση.

Οι διακοπές αναμένεται να είναι ένας από τους κλάδους με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά την αύξηση δαπανών τα επόμενα χρόνια, με εκτίμηση για +16% από το 2017 έως το 2022, έναντι αύξησης 3% των δαπανών για προϊόντα τεχνολογίας.

Πέρα από την πρωτοκαθεδρία των εμπειριών σε σχέση με την απόκτηση υλικών αγαθών, οι καταναλωτές επιθυμούν πιο προσωποποιημένες εμπειρίες ως προνόμιο, και όπως αποκαλύπτει η έρευνα, τα πακέτα για όλους θεωρούνται παρωχημένα. 

Οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν ένα ψηφιακό δίλημμα, να παραμένουν διασυνδεδεμένοι όπου κι αν βρίσκονται, ή να απομακρυνθούν από την τεχνολογία. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθεί η χρήσης συσκευών, αλλά να δοθεί έμφαση στο πώς λιγότερο γνωστοί προορισμοί μπορούν να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες τους να αφήσουν τα κινητά τηλέφωνα και να ξεκουραστούν, δήλωσε ο διευθυντής ταξιδίων, αναψυχής και τροφίμων της Mintel, Paul Davies.

Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι το 31% των καταναλωτών εμπιστεύονται την ποιότητα διακοπών που προσφέρουν τα τουριστικά γραφεία περισσότερο σε σύγκριση με τις διαδικτυακές κρατήσεις, με το αντίστοιχο ποσοστό για τους Millennials να φθάνει το 38%.

Ενώ οι Millennials είναι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία σε σχέση με άλλες γενιές, συχνά νιώθουν ανασφάλεια να αγοράσουν ακριβά ταξίδια βάσει πληροφορησης από το διαδίκτυο, αλλά χρησιμοποιούν ταξιδιωτικά brand και επισκέπτονται επιλεγμένους προορισμούς.

Επίσης, οι Millennials επιθυμούν ιδιωτικότητα όπως και οι υπόλοιπες γενιές, όμως προτίθενται περισσότερο να κοινοποιούν προσωπικά τους δεδομένα για να έχουν οφέλη.

Τείνουν να ενδιαφέρονται οφέλη όπως προσωποποιημένες υπηρεσίες, προτάσεις και προσφορές. Αν τα brand πείσουν τους καταναλωτές για το υψηλό value της συναλλαγής, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να κοινοποιήσουν προσωπικά δεδομένα.

Ωστόσο, παρά τους φόβους, τα πακέτα διακοπών είναι ιδιαίτερα περιζήτητα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Mintel η αξία των πακέτων διακοπών στη βρετανική αγορά για ταξίδια στο εξωτερικό θα παρουσιάσει αύξηση κατά σχεδόν 10% την περίοδο 2017-2022.

Όμως αναδεικνύεται και η ανάγκη προσαρμογής και ελαστικότητάς τους καθώς οι ταξιδιώτες επιλέγουν προσαρμοσμένα πακέτα. Μάλιστα, οι Millennials τείνουν να δαπανούν περισσότερα για πακέτα διακοπών που είναι προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις τους.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»