Tα ταξιδιωτικά brand χρειάζεται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους στα social media, καθώς έρευνα της εταιρίας μάρκετινγκ και επικοινωνίας, Finn Partners, ιδιοκτήτρια της βρετανικής Brighter Group, αποκάλυψε οτι οι βρετανοί καταναλωτές είναι πιο παρατηρητικοί από όσο πιστεύουν οι εταιρίες και δεν ξεγελιούνται εύκολα από μη αυθεντικό περιεχόμενο κατά την κράτηση διακοπών.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 βρετανών καταναλωτών, έδειξε οτι σχεδόν οι μισοί Βρετανοί δεν ακολουθούν τους επηρεαστές γνώμης στα social media.
Από το 51% εξ όσων τους ακολουθούν, υο 61% απεχθάνεται να βλέπει μη αυθεντικό περιεχόμενο και το 38% περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί με ιδιαίτερα επιμέλεια. Επίσης, αποφεύγουν τις γενικές εικόνες και τις συνεργασίες των brand.
Αντίθετα, επιθυμούν χρήσιμες συμβουλές (46%), προσωπικές εμπειρίες (37%), κρυμμένους θησαυρούς (37%) και περιεχόμενο με εικόνες και βίντεο (28% και 19% αντίστοιχα).
Ως εκ τούτου, τα ταξιδιωτικά brand χρειάζεται να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές στα social media και να είναι πιο προσεκτικά απ οσο θεωρούσαν απαραίτητο, επισημαίνει η έρευνα, καθώς οι συμβουλές για συνεργασία με επηρεαστές γνώμης και το περίτεχνο περιεχόμενο θεωρούνται μη αυθεντικά από τους καταναλωτές.