Βρετανικός τουρισμός | Ανάγκη για πιο αυθεντικό περιεχόμενο των brand στα social media

05-11-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Tα ταξιδιωτικά brand χρειάζεται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους στα social media, καθώς έρευνα της εταιρίας μάρκετινγκ και επικοινωνίας, Finn Partners, ιδιοκτήτρια της βρετανικής Brighter Group, αποκάλυψε οτι οι βρετανοί καταναλωτές είναι πιο παρατηρητικοί από όσο πιστεύουν οι εταιρίες και δεν ξεγελιούνται εύκολα από μη αυθεντικό περιεχόμενο κατά την κράτηση διακοπών. 

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 βρετανών καταναλωτών, έδειξε οτι σχεδόν οι μισοί Βρετανοί δεν ακολουθούν τους επηρεαστές γνώμης στα social media.

Από το 51% εξ όσων τους ακολουθούν, υο 61% απεχθάνεται να βλέπει μη αυθεντικό περιεχόμενο και το 38% περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί με ιδιαίτερα επιμέλεια. Επίσης, αποφεύγουν τις γενικές εικόνες και τις συνεργασίες των brand.

Αντίθετα, επιθυμούν χρήσιμες συμβουλές (46%), προσωπικές εμπειρίες (37%), κρυμμένους θησαυρούς (37%) και περιεχόμενο με εικόνες και βίντεο (28% και 19% αντίστοιχα).

Ως εκ τούτου, τα ταξιδιωτικά brand χρειάζεται να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές στα social media και να είναι πιο προσεκτικά απ οσο θεωρούσαν απαραίτητο, επισημαίνει η έρευνα, καθώς οι συμβουλές για συνεργασία με επηρεαστές γνώμης και το περίτεχνο περιεχόμενο θεωρούνται μη αυθεντικά από τους καταναλωτές.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»