Φορητά ξενοδοχεία η νέα μόδα στον τουρισμό

25-10-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Οι φορητές εγκαταστάσεις είναι η νέα μόδα στα ξενοδοχεία, έχοντας ήδη κερδίσει πολύ θετικά σχόλια στο χώρο των εστιατορίων, της ομορφιάς αλλά και της τέχνης όπου υιοθετούνται με επιτυχία.

Η νέα τάση, η οποία εξαπλώνεται και στα ξενοδοχεία, θέτει προβληματισμούς όπως το πώς η εμπειρία ποιοτικής διαμονής μπορεί να προσφερθεί μέσα από τα pop-up ξενοδοχεία, όπως ονομάζονται, χωρίς να εκτοξεύεται το κόστος στα ύψη και εάν η τιμή τους είναι προσιτή, πώς η εμπειρία διαμονής σε αυτά θα είναι ευχάριστη.

Πίσω από τη νέα «μόδα» των pop-up βρίσκονται τάσεις της ταξιδιωτικής αγοράς που βάσει των αναγκών και επιθυμιών των ταξιδιωτών, προλειαίνουν το έδαφος για την εξάπλωσή τους.

Αυτές οι τάσεις είναι…

-Οι Millennials είναι η κινητήρια δύναμη για πρωτοβουλίες όπως τα pop-up ξενοδοχεία

Η μεγαλύτερη πληθυσμιακά ηλικιακή ομάδα στις ΗΠΑ, οι millennials, τείνουν να προτιμούν τάσεις όπως τα pop-up ξενοδοχεία. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στην Αμερική, το 72% των millennials προτιμούν να δαπανούν σε εμπειρίες παρά σε υλικά αγαθά. Επίσης, σε ποσοστό 23% ενδιαφέρονται περισσότερο από τις παλαιότερες γενιές για ταξίδια. 

Έρευνα της American Express αποκάλυψε ότι το 70% των millennials αναζητούν προσωποποιημένη ταξιδιωτική εμπειρία καθόλη τη διάρκεια των διακοπών. 

Η καλύτερη «συνάντηση» των millennials με τα φορητά ξενοδοχεία συναντάται στη μορφή των φεστιβάλ και εκδηλώσεων, τις οποίες προτιμούν ιδιαίτερα, και εάν στην  περιοχή προσφέρεται κάποιο ξεχωριστό κατάλυμα όπως ένα φορητό ξενοδοχείο, είναι πιο πιθανό από κάθε άλλη γενιά να το δοκιμάσουν. 

-Τα pop-up ξενοδοχεία είναι ιδανικά για ταξίδια περιπέτειας

Τα φορητά ξενοδοχεία προσφέρουν στους ταξιδιώτες που λατρεύουν την περιπέτεια μια εξαιρετικά ομαδική εμπειρία, η οποία μπορεί να κοινοποιηθεί στα social media και να ικανοποιήσει τη διάθεση για εναλλακτικές δραστηριότητες στις διακοπές.

Ιδιαίτερα τα μουσικά φεστιβάλ αποτελούν ένα περιβάλλον όπου τα φορητά ξενοδοχεία μπορούν να ανθίσουν. Παράδειγμα αποτελεί η συνεργασία της Μarriott με το διάσημο φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια. Η μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων επιχειρεί να προσφέρει εμπειρία glamping (κάμπινγκ με πολυτελείς υπηρεσίες) στο 10ήμερο μουσικό γεγονός στη μορφή σκηνών, οι οποίες διαθέτουν άνετα κρεβάτια, κλιματισμό και ηλεκτρισμό. 

Η Marriott μπορεί να προσαρμόσει τις εγκαταστάσεις των επισκεπτών της σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους αναπαράγοντας δωμάτια από το χαρτοφυλάκιό της και αυξάνοντας παράλληλα τις πιθανότητες να κερδίσει συχνούς επισκέπτες.

Αυτό προσφέρει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν εμπειρίες από το brand της Marriott με έναν μοναδικό τρόπο και να αποφασίσουν εάν επιθυμούν να μείνουν και πάλι στις σκηνές της. Επίσης, είναι ένας τρόπος για να απολαύσει κανείς το φεστιβάλ με πολύ μεγαλύτερη άνεση σε σχέση με παλαιότερα.

-Τα pop-up ξενοδοχεία αποτελούν μια φυσική τάση για απόκτηση εμπειριών που πρόκειται να συνεχιστεί

Καταλύματα όπως τα The Pop-Up Hotel και Flash Camp σημειώνουν μεγάλη επιτυχία, καθώς και start-up όπως η Collective Retreats, και το κόνσεπτ τους είναι μια μεγάλη ευκαιρία επιχειρηματικότητας.

Την περασμένη 20ετία, τα ντιζάιν και μπουτικ ξενοδοχεία αναζωογόνησαν τη βιομηχανία και πολλοί ειδικοί του χώρου περιμένουν ότι τα ξενοδοχεία που προσφέρουν ιδιαίτερα εμπειρίες θα ακολουθήσουν ίδια πορεία.

Θα βοηθήσουν, επίσης, στην τουριστική άνθιση απομακρυσμένων περιοχών.

Στη Σουηδία, όπου υιοθετείται περισσότερο από οπουδήποτε αλλού η νέα μόδα, το 25% των επισκεπτών με διανυκτέρευση αναζητούν κρυφά σημεία, και, ως εκ τούτου, η τουριστική επιτροπή της χώρας λάνσαρε φορητά ξενοδοχεία σε 11 μοναδικούς προορισμούς. Έτσι, οι επισκέπτες θα αποκτούν νέες και ασυνήθιστες εμπειρίες διαμονής και θα ανακαλύπτουν παρθένες και άγνωστες περιοχές.

-Ποια ξενοδοχεία μπορούν να εντάξουν φορητές εγκαταστάσεις στο business plan τους

Ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός επώνυμου κόνσεπτ και η δοκιμή pop-up εμπειριών σε τμήματα ενός ξενοδοχείου μπορεί να είναι ένας δρόμος για την ενσωμάτωση φορητών εγκαταστάσεων σε ένα υπάρχον ξενοδοχείο.

Στη συνέχεια χρειάζεται συλλογή κριτικών από τους επισκέπτες για να αξιολογηθεί η εμπειρία διαμονής, και εάν είναι θετική, ανοίγεται άλλη μια προοπτική στην επιχείρηση.

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή