Τα ρούχα ...κάνουν τις διακοπές- τι δείχνει έρευνα της Booking.com

01-10-18 | ΤΑΣΕΙΣ

To στάιλινγκ και οι τάσεις της μόδας συναρπάζουν μεγάλο μέρος του πληθυσμού, αλλά και των ταξιδιωτών, όπως αποκαλύπτει έρευνα της μεγάλης ταξιδιωτικής πλατφόρμας Booking.com, σύμφωνα με την οποία οι μισοί περίπου ταξιδιώτες (48%) θεωρούν τις επιταγές της μόδας αναπόσπαστο κομμάτι των διακοπών τους.

Η ντουλάπα των διακοπών είναι σημαντικό στοιχείο των ταξιδίων, από τη φάση προγραμματισμού τους και προετοιμασίας των αποσκευών μέχρι και κατά τη διάρκειά τους.

Τουλάχιστον αυτό αποδεικνύει η έρευνα της Booking.com που διεξήχθη σε δείγμα 21.500 ταξιδιωτών από 29 χώρες, αποκαλύπτοντας τον τρόπο με τον οποίο η μόδα επηρεάζει τις διακοπές, την αυτοπεποίθηση και τις στυλιστικές επιλογές κατά τη διάρκειά τους.

Το 38% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια των διακοπών και επιδιώκουν καλές εμφανίσεις για φωτογραφίες. Πάνω από τους μισούς Βρετανούς ταξιδιώτες θεωρούν τη ντουλάπα των διακοπών το μυστικό για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα ταξίδια (52%).

O απόλυτος λόγος για τον οποίο οι διακοπές τονώνουν την αυτοπεποίθηση είναι επειδή γίνονται μαζί με φίλους και μέλης της οικογένειας (73%), ενώ, αντιθέτως, μια κακή επιλογή ρούχων στις διακοπές μπορεί να χαλάσει την αυτοπεποίθηση των ταξιδιωτών καθώς αποτελεί έναν από τους κύριους λόγους για τους οποίους μπορεί να νιώσουν ανασφάλεια (24%).

Πέρα από την αυτοπεποίθηση, η ντουλάπα των διακοπών μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση. Τα τρία βασικά αισθήματα των ταξιδιωτών για τις επιλογές με... στυλ είναι η άνεση (60%), η χαλάρωση (50%) και η ελευθερία (43%).

Η αίσθηση του στυλ διακοπών διαρκεί πολύ περισσότερο από το ίδιο το ταξίδι, με το 47% των ταξιδιωτών να νιώθουν έτοιμοι για αλλαγές στο προσωπικό τους στυλ ακόμα και μετά το πέρας των διακοπών. 

Το 48% των ταξιδιωτών θεωρούν πολύ σημαντικό το να έχουν καλή εμφάνιση στις διακοπές, καθώς το 43% ανεβάζει φωτογραφίες στα social media. Το 19% ανησυχεί με την εμφάνισή του κατά τη διάρκεια των διακοπών τόσο που προτιμούν να ξοδέψουν χρήματα για ρούχα παρά για δραστηριότητες στο ταξίδι.

Οι Βρετανοί αναζητούν έμπνευση στα ρούχα από τους φίλους (76%), την οικογένεια (66%), τα τηλεοπτικά προγράμματα (57%) και τη μόδα (28%).

Επιπλέον, ο «υγιής ανταγωνισμός» με τη συντροφιά του ταξιδιού αποτελεί κίνητρο για καλύτερο ντύσιμο στις διακοπές για το 30% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο.

Το 35% παραδέχεται οτι τα ρούχα των διακοπών είναι πιο φωτεινά και με περισσότερα χρώματα σε σχέση με την καθημερινά γκαρνταρόμπα τους, και το 25% επιλέγει πιο τολμηρές ενδυμασίες. Μόλις το 9% δήλωσε οτι στις διακοπές προτιμά πιο συντηρητικά ρούχα.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι