Αirbnb: Η Κέρκυρα «καυτός» προορισμός για τους Βρετανούς το Φθινόπωρο

26-09-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Η Κέρκυρα είναι ανάμεσα στους 10 δημοφιλέστερους ευρωπαϊκούς προορισμούς πόλης για τους Βρετανούς ταξιδιώτες αυτό το Φθινόπωρο, βάσει ποσοστού αύξησης της ζήτησης σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία κρατήσεων στην πλατφόρμα της Airbnb.

Τα στοιχεία αφορούν κρατήσεις των βρετανών ταξιδιωτών σε αστικά κέντρα της Ευρώπης για ολιγοήμερες διακοπές (city break), και δείχνουν ότι στην περίπτωση της Κέρκυρας καταγράφεται η τέταρτη μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης ανάμεσα σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, η οποία ανέρχεται σε 88%.

Tη μεγαλύτερη αύξηση κρατήσεων παρουσιάζει η Κωνσταντινούπολη (+141%) και ακολουθεί το Κίεβο (+107%) και η περιοχή Serris της Γαλλίας (+99%).

Επισημαίνεται οτι σύμφωνα με έρευνα της TravelSupermarket που δημοσιοποιήθηκε τον Αύγουστο, η Κέρκυρα αναδείχθηκε ανάμεσα στους οικονομικότερους προορισμούς διακοπών στο πρότυπο «Ήλιος-Θάλασσα» για τους Βρετανούς για ταξίδια τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.

Δείτε αναλυτικά τον πίνακα...

Κωνσταντινούπολη, Τουρκία (+ 141%)

Κίεβο, Ουκρανία (107%)

Serris, Γαλλία (99%)

Κέρκυρα, Ελλάδα (88%)

Sliema, Μάλτα (87%)

Κορκ, Ιρλανδία (83%)

Μπρατισλάβα, Σλοβακία (78%)

Βιέννη, Αυστρία (77%)

St Paul’s Bay, η Μάλτα (75%)

Βίλνιους, Λιθουανία (74%)

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια