Η νέα γενιά θέλει ατομικές εμπειρίες, όχι οργανωμένα πακέτα

26-09-18 | ΤΑΣΕΙΣ

H ταξιδιωτική βιομηχανία χρειάζεται να προσφέρει στους millennials εξατομικευμένες εμπειρίες διακοπών με καλύτερο μάρκετινγκ, παρά παραδοσιακά πακέτα διακοπών, σύμφωνα με τα όσα υποστήριξαν κορυφαία στελέχη της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας κατά τη διάρκεια του fvw Kongress.

Η βιομηχανία οργανωμένων διακοπών πρέπει να αλλάξει στρατηγικές μάρκετινγκ για να κερδίσει νεαρότερης ηλικίας ταξιδιώτες, τόνισε ο ιδιοκτήτητς του σπεσιαλίστα δυναμικών πακέτων HLX Touristik, Karlheinz Kögel. Ίσως θα πρέπει να αρχίσουμε να ξεχνάμε τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών, είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας σε κοινό από υψηλά στελέχη της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας.

Ωστόσο, διευκρίνισε, τα πακέτα διακοπών ως επιχειρηματικό μοντέλο έχουν μέλλον για τους τουρ οπερέιτορ και τα τουριστικά γραφεία. Όπως εξήγησε, εάν η ταξιδιωτική βιομηχανία διέθετε στην αγορά αποκλειστικά ξεχωριστά προϊόντα, όπως πτήσεις και ξενοδοχεία χωριστά, η πίεση των τιμών θα ήταν εξαιρετικά υψηλή λόγω της άμεσης συγκρισιμότητάς τους.

Το μάρκετινγκ είναι το κλειδί για την προσέγγιση ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας, τόνισε, και χρειάζεται να εντοπισθούν νέοι τρόποι για να προσεγγισθούν άτομα με διαφορετικά ενδιαφέροντα και συναισθήματα. Η τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε αυτή την κατεύθυνση, με προσφορά εξατομικευμένων προίόντων, μέσω προσωπικών μηνυμάτων ή βίντεο, για παράδειγμα.

Τις απόψεις αυτές επιβεβαιώνει εκτενής έρευνα για τους millennial που παρουσίασε ο διευθυντής της Holidaycheck, Georg Ziegler, σύμφωνα με την οποία αυτή η γενιά ταξιδιωτών προτιμά να οργανώνει ατομικά τα ταξίδια, να επισκέπτεται νέους προορισμούς για αποκόμιση αυθεντικών εμπειριών, να ανακαλύπτει και να μαθαίνει πράγματα και όχι απλώς να κάνει διακοπές.

Αντίθετα, τα πακέτα διακοπών θεωρούνται από τους millennial παρωχημένα και μη ευέλικτα, με διαμονή σε μεγάλα ξενοδοχεία χωρίς ιδιωτικότητα, σύμφωνα με την έρευνα.

Επομένως, η ταξιδιωτική βιομηχανία χρειάζεται να προσφέρει διαφορετικά είδη διακοπών στους millennial στη φιλοσοφία «όσο λιγότερα, τόσο καλύτερα».  Πρέπει δηλαδή να προσφερει διαμονή σε μικρότερα ξενοδοχεία, περισσότερες τοπικές εμπειρίες και μεγαλύτερη ευελιξία.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός