O τουρισμός πολυτελείας σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, όπως επισημαίνει το μεγαλύτερο δίκτυο πολυτελών διακοπών της Αμερικής, Virtuoso.
Το δίκτυο καταγράφει σημαντική αύξηση των τουριστικών γραφείων που εντάσσονται σε αυτό ως μέλη, σε πολλές χώρες του εξωτερικού, διαθέτοντας στη διεθνή αγορά πολυτελή ταξιδιωτικά προϊόντα.
Σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλο δημόσιων σχέσεων της Virtuoso, κ. Misty Ewing Belles, το γεγονός αυτό αποτελεί ένδειξη ότι ο τουρισμός πολυτελείας ανεβαίνει διαρκώς στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, καθώς η ανάπτυξη αυτή δεν οφείλεται απλώς στη διεύρυνση του δικτύου στο εξωτερικό αλλά και σε οργανική ανάπτυξη του τζίρου των μελών, καθώς η πελατειακή βάση τους διευρύνεται.
Σήμερα το δίκτυο αριθμεί πάνω από 1.000 τοποθεσίες τουριστικών γραφείων, καταγράφοντας αύξηση 200% σε σχέση με πέρυσι, και εκπροσωπεί 17.500 ταξιδιωτικούς συμβούλους, 15% περισσότερους από πέρυσι.
Η Virtuoso έχει τουριστικά γραφεία σε 50 χώρες από όλο τον κόσμο και φέτος εγκαινίασε την παρουσία της στην Τουρκία, το Μονακό και την Ουρουγουάη, δημιουργώντας πλέον 23,7 δισ. δολάρια πωλήσεων, 90% επάνω σε σχέση με το 2013 (12,5 δισ. δολάρια).
Την τελευταία πενταετία καταγράφει αύξηση 126% στον αριθμό συμβούλων του δικτύου ενώ, την ίδια περίοδο, και ο αριθμός των πελατών έχει αυξηθεί κατά 156%.
Ωστόσο, η ανάπτυξη αυτή στα ταξίδια πολυτελείας εκτιμάται ότι έχει περαιτέρω περιθώρια ανάπτυξης. Όπως επισημαίνει ο αντιπρόεδρος διεθνών συνεργασιών, David Kolner, ο ανταγωνισμός που συναντά ο ταξιδιωτικός σύμβουλος δεν είναι κάποιος άλλος ταξιδιωτικός σύμβουλος αλλά η δυνατότητα να διαμορφώσει μεμονωμένα και ιδιαίτερα προγράμματα πολυτελών διακοπών.
Ο ίδιος προβλέπει ότι θα υπάρξει αύξηση της διαθεσιμότητας προϊόντων πολυτελείας, που θα προσανατολίζονται στα στοιχεία που κάνουν τους σύγχρονους ταξιδιώτες να δαπανούν επιπλέον στα ταξίδια: στις εμπειρίες και τις πολύτιμες υπηρεσίες.
Ανάμεσα στους καλύτερους πελάτες της Virtuoso, που αντιπροσωπεύουν το 40% των πωλήσεων του δικτύου, το 75% αναφέρει ότι η πολυτέλεια θα έχει πάντα θέση στη ζωή τους. Άλλο ένα 75% επισημαίνει ότι τα πολυτελή brand αξίζουν το επιπλέον κόστος και το 71% ότι φέτος θα δαπανήσουν περισσότερα για ταξίδια πολυτελείας.
Η ηλικιακή ομάδα που απευθύνεται περισσότερο σε τουριστικά γραφεία για πολυτελείς διακοπές είναι οι millennials (22-37 ετών).