Tα online τουριστικά γραφεία συνεχίζουν να διατηρούν το μερίδιό τους στις ξενοδοχειακές κρατήσεις, ενώ οι άμεσες κρατήσεις ανακάμπτουν σε κόστος των ιστοσελίδων με κριτικές και άλλων καναλιών κατά το τρίτο τρίμηνο του 2017.
Αυτή είναι η εικόνα που παρουσιάζει έρευνα της εταιρίας αναλύσεων στο χώρο των ξενοδοχείων, BDRC.
Χαρακτηριστική είναι η υποχώρηση των σελίδων με κριτικές όπως η TripAdvisor στα τέλη του 2017.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2016, την περίοδο που κυριάρχησαν οι καμπάνιες άμεσων κρατήσεων μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων, τα brand είχαν μικρή αύξηση των κρατήσεων από απευθείας κανάλια και καταγράφηκε μείωση στις κρατήσεις μέσω ΟΤΑ.
Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τον πρόεδρο της BDRC Αμερικής, Matthew Petrie, ότι οι καμπάνιες απευθείας κρατήσεων είχαν αντίκτυπο στις κρατήσεις, όμως το μερίδιο της αγοράς των ΟΤΑ αποκαταστάθηκε στα προηγούμενα επίπεδα το τρίτο τρίμηνο του 2017.
Δεν παρατηρούνται μεγάλες αλλαγές στις απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, καθώς brand και ΟΤΑ είχαν περίπου αντίστοιχα επίπεδα κρατήσεων.
Η έρευνα Hotel Guest Survey διεξάγεται σε 25 κορυφαίες αγορές εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο.