Expedia: Πιο κερδοφόρα τα πακέτα από τις μεμονωμένες κρατήσεις στα ξενοδοχεία

20-07-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Υψηλότερες τιμές δωματίων (ADR) επιτυγχάνουν τα ξενοδοχεία από καταναλωτές που κάνουν κράτηση σε αυτά μέσω πακέτου διακοπών παρά από κρατήσεις για μεμονωμένο δωμάτιο, σύμφωνα με στοιχεία από την Expedia Group.

Σύμφωνα έρευνα του ομίλου από τις ταξιδιωτικές κρατήσεις του 2017, οι ταξιδιώτες που αγοράζουν πακέτα διακοπών κατέβαλλαν 30% περισσότερα στη μέση ημερήσια τιμή δωματίου (ADR) των ξενοδοχείων συγκριτικά με όσους έκαναν κράτηση δωματίου.

Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι όσοι αγοράζουν πακέτα, προβαίνουν σε κράτηση ένα μήνα πριν σε σχέση με το χρόνο που πραγματοποιούσαν κράτηση οι ταξιδιώτες για μεμονωμένο δωμάτιο, οι οποίοι μάλιστα ήταν 2,6 φορές πιο πιθανό να προβούν σε ακύρωση έναντι όσων είχαν κάνει κράτηση για πακέτο διακοπών. 

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την πεποίθηση της βιομηχανίας ότι οι απευθείας κρατήσεις από τις ιστοσελίδες του ξενοδοχείου αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη σε σχέση με τις κρατήσεις για οργανωμένες διακοπές, ενθαρρύνοντας με στρατηγικές μάρκετινγκ τις απευθείας κρατήσεις και όχι εκείνες μέσω online τουριστικών γραφείων και τρίτων.

Η Expedia διερεύνησε στις κορυφαίες διεθνείς αγορές εξερχόμενου τουρισμού που ταξιδεύουν με πακέτα διακοπώ σε 5 μεγάλους προορισμούς των ΗΠΑ: τη Νέα Υόρκη, το Λας Βέγκας, το Ορλάντο, το Μαϊάμι και το Οάχου στη Χαβάη.

Το Μανχάταν είχε το υψηλότερο επίπεδο πακέτων διακοπών από διεθνείς ταξιδιώτες (52%), και ακολούθησε το Οάχου (29%) και το Λας Βέγκας (24%).

Το Ην. Βασίλειο ήταν η σημαντικότερη αγορά πακέτων διακοπών του Μανχάτταν (33%) ενώ ο Καναδάς ήταν η κορυφαία αγορά για το Λας Βέγκας, το Ορλάντο και το Μαϊάμι (59%, 40% και 31% αντίστοιχα). Η Ιαπωνία είχε το μεγαλύτερο αριθμό πακέτων διακοπών στο Οάχου (47%).

Τα πακέτα διακοπών παραδοσιακά προσφέρουν οφέλη σε ξενοδόχους και ταξιδιώτες, και τα ξενοδοχεία προκειμένου να τα εκμεταλλευθούν θα πρέπει να γνωρίζουν τις κορυφαίες αγορές στις οποίες απευθύνονται, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, δήλωσε η επικεφαλής μάρκετινγκ και καινοτομίας της Expedia Group, Melissa Maher.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να αναζητήσουν συγκεκριμένες συνήθειες και προτιμήσεις κρατήσεων για κάθε αγορά.

Η Expedia επισημαίνει ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσφέρουν προσφορές ξεχωριστά για κάθε αγορά, να παρακολουθούν τις ισοτιμίες στις κορυφαίες για εκείνα αγορές και να γνωρίζουν τις περιόδους-κλειδί για κρατήσεις και ταξίδια για κάθε μία από αυτές.

διαβάστε ακόμα

Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες