Ξενοδοχεία: Νέα εποχή στις ψηφιακές αναζητήσεις

19-07-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Mε τις πωλήσεις ψηφιακών βοηθών να εκτιμάται ότι θα εκτοξευθούν από 1,8 εκατ. στα 15,1 εκατ. το 2020, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δίνουν όλο και μεγαλύτερη έμφαση στις νέες εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας.

Όμως οι φωνητικές αναζητήσεις θα οδηγήσουν σε σημαντικές αλλαγές στο περιεχόμενο και τις στρατηγικές SEO, σε όλες τις επιχειρήσεις στο μέλλον, όπως επισημαίνει ο διευθυντής της APAC Operations for Kentico, Wayne Jasek, ο οποίος ειδικεύεται στη βελτίωση της online εμπειρίας καταναλωτών σε ξενοδοχεία βάσει της οποίας μετατρέπονται σε πελάτες, σε άρθρο του στο ehotelier.com.

Οι ψηφιακοί οδηγοί προσφέρουν όλων των ειδών φωνητικές λειτουργίες, όπως αναπαραγωγή μουσικής, διαδικτυακή παρακολούθηση podcast, θέση σε λειτουργία συναγερμών και πληροφορίες για τον καιρό και την κίνηση. Το βασικό όφελος για τους χρήστες είναι η φύση του βοηθού, που δεν απαιτεί τίποτε άλλο εκτός από φωνητική εντολή. 

Τα εργαλεία φωνητικών εντολών έχουν σχεδιασθεί έτσι ώστε να δημιουργούν ένα αυθεντικό διάλογο με τους χρήστες. Το Google Assistant έχει βασική λειτουργία την αναζήτηση και αναμένεται να υπάρξει μεγάλη αλλαγή στον τρόπο που επικοινωνουμε μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.

Η αναζήτηση με τη χρήση ψηφιακού βοηθού είναι μια διαδικασία χωρίς διεπαφή, καθώς δεν υπάρχουν γραπτές λέξεις, σελίδες με αποτελέσματα αναζήτησης, λίστες με περιεχόμενο από τις μηχανές αναζήτησης, πλοήγηση σε σελίδες ή branding. Αντίθετα, υπάρχει μόνο η απάντηση σε ένα ερώτημα που υποβλήθηκε.

Οι ερωτήσεις δεν είναι κωδικοποιημένες, αλλά όπως θα διατυπώνοντας από άτομο προς άτομο, και ο βοηθός απαντά με σχετικές πληροφορίες σε μορφή συζήτησης. Στις περισσότερες περιπτώσεις, βέβαια, οι χρήστες ρωτούν απλές ερωτήσεις και λαμβάνουν απλές απαντήσεις για τον καιρό ή για χρηστικές πληροφορίες και δεν ρωτούν για σύγκριση τιμών σε πτήσεις ή για αγορές, επομένως το SEO δεν χρησιμοποιείται.

Στο μέλλον το SEO θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο, αλλά με τρόπους που δεν έχουμε συνηθίσει. Εάν ο βοηθός ερωτηθεί, για παράδειγμα, «ποιο είναι το καλύτερο οικολογικό ξενοδοχείο» σε έναν προορισμό, κάνει αναζήτηση στο διαδίκτυο και αναδεικνύει τα ξενοδοχεία που θεωρεί ότι σχετίζονται περισσότερο με το ερώτημα. Κάθε αποτέλεσμα θα συνοδεύεται από κείμενο που θα περιγράφει τη σχετικότητα της σελίδας με τη φράση αναζήτησης, εμφανίζοντας λέξεις που ταιριάζουν απόλυτα με την ερώτηση.

Έτσι, όσο πιο κοντά βρίσκεται το κείμενο περιγραφής με το ερώτημα, τόσο πιο πιθανό είναι να θεωρηθεί ένα ξενοδοχείο ως το πιο ιδανικό για την αναζήτηση αυτή και επομένως θα είναι η καταλληλότερη απάντηση.

Γι αυτό, τα ξενοδοχεία πρέπει να δίνουν μεγάλη έμφαση στις λέξεις-κλειδιά (keywords) και να λαμβάνουν υπόψη ότι οι χρήστες πλέον διατυπώνουν στις αναζητήσεις τους με ολοκληρωμένες προτάσεις. Μπορεί οι τουριστικές επιχειρήσεις να χάσουν όγκο αναζητήσεων όμως θα συναντούν λιγότερο ανταγωνισμό και θα απευθύνονται στους κατάλληλους ταξιδιώτες.

Απαιτείται συγκεκριμένο στυλ γραψίματος και ιδιαίτερα τα τοπικά ξενοδοχεία που αναδεικνύουν τον τοπικό χαρακτήρα τους ευνοούνται από την κατάταξη στις αναζητήσεις μέσω Google Assistant. 

Στη συνέχεια χρειάζεται το περιεχόμενο του ξενοδοχείου να είναι πλήρες από πληροφορίες για αυτό αλλά και να εμπεριέχει διαφημιστικό υλικό. 

Στόχος μάρκετινγκ των ξενοδοχείων με ψηφιακούς βοηθούν είναι να ρίξουν μικρότερα δίχτυα ώστε να προσεγγίσουν πιο άμεσο κοινό. Η τάση του μάρκετινγκ είναι οι επικοινωνίες για γίνονται προσωπικές, να δημιουργούν μια σχέση και να κερδίζεται η εμπιστοσύνη του ταξιδιώτη. 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ