Σε ποιες ιστοσελίδες αναζητούν πληροφορίες οι τουρίστες το 2018

03-07-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Το 56% των οργανικών αναζητήσεων στη βιομηχανία ταξιδίων και τουρισμού επιδέχονται ανταγωνισμού και ενώ η επικράτηση της TripAdvisor είναι εμφανής, περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις των καταναλωτών κινούνται σε πολλές κατευθύνσεις, ακόμα και σε ιστοσελίδες επιχειρήσεων (κυρίως στην κρουαζιέρα).

Σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας Conductor Searchlight σε 45.000 όρους (λέξεις) αναζήτησης που χρησιμοποίησαν κατά το πρώτο 6μηνο συχνότερα οι καταναλωτές για να εντοπίσουν υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες το 2018, δηλαδή σε 12 εκατ. αναζητήσεις, η TripAdvisor βρίσκεται στην πρώτη θέση με μερίδιο 9% οργανικών αναζητήσεων και ακολουθεί η Expedia με 8% και η Kayak με 6%.

Η TripAdvisor έχει τις καλύτερες επιδόσεις στα αρχικά στάδια προγραμματισμού διακοπών με μερίδιο επισκεψιμότητας σε αυτό το στάδιο στο 9% επί του συνόλου. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Travel US News με 14%. Η Cheapflights.com ηγείται στις αναζητήσεις σε επόμενα στάδια προγραμματισμού, ξεπερνώντας την Expedia.

Η Cheapflights.com ανέβηκε από την 4η στην πρώτη θέση όσον αφορά τις αναζητήσεις πτήσεων από το Δεκέμβριο του 2017, με μερίδιο 13% και ακολουθεί στη δεύτερη θέση η Kayak (11%) και η Expedia (9%).

Η πλατφόρμα Hotels.com είναι πρώτη στις αναζητήσεις ξενοδοχείου (μερίδιο 18%) όμως η TripAdvisor κερδίζει συνεχώς έδαφος, έχοντας αυξήσει το μερίδιο στις οργανικές αναζητήσεις ξενοδοχείου στο 17% έναντι 6% το 2017. Τρίτη κατατάσσεται η Expedia με μερίδιο 11%.

Η Hotels.com διατηρεί πρώτη θέση και στην κατηγορία αναζητήσεων για motel (14%) και ακολουθεί η TripAdvisor (13%), η HotelGuides (12%) και η Expedia (11%).

Στην κατηγορία των resort, ωστόσο, προηγείται η TripAdvisor με 15% και στη δεύτερη θέση βρίσκονται Expedia, US News και Oyster (από 7% για κάθε μία).

Πρώτη η TripAdvisor και στην αναζήτηση ατραξιόν (10%) με τις Planetware και VacationIdea να ακολουθούν με μερίδια 8% και 6% αντίστοιχα.

Στην κρουαζιέρα, πρώτη ξανά η  TripAdvisor, με το Cruise Critic (11%), δεύτερη η Norwegian (10%) και τρίτη η Carnival (9%) στις δικές τους ιστοσελίδες. Ακολουθούν οι Princes και Royal Caribbean (8% και 7% αντίστοιχα) και η Expedia διατηρεί το 7%.

διαβάστε ακόμα

Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών