IHG: Ένας στους 3 Γερμανούς παραπλανάται από τις προσφορές στα ΟΤΑ

28-06-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Πάνω από τους μισούς Γερμανούς (55%) κάνουν κράτηση διαμονής διαδικτυακά, είτε σε online τουριστικό γραφείο (35%) ή απευθείας στην ιστοσελίδα ξενοδοχείου (20%).

Aυτό δείχνει έρευνα του Rewards Club της Intercontinental Hotel Group, που διενήργησαν οι forsa Politik και Sozialforschung σε δείγμα 1.009 Γερμανών ηλικίας άνω των 18, το Μάιο του 2018.

Το 21% ωστόσο πιστεύει ότι πάντα επιτυγχάνει την καλύτερη τιμή στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής, κάτι που όπως φαίνεται δεν ισχύει αλλά, αντίθετα, επιβαρύνει το συνολικό προϋπολογισμό διακοπών με επιπλέον κόστος.

Πάνω από ένας στους 3 Γερμανούς (39%) πιστεύει ότι επιτυγχάνει την οικονομικότερη τιμή διαμονής όταν κάνει αναζήτηση στα online τουριστικά γραφεία, παρότι συνήθως οι χαμηλότερες τιμές εντοπίζονται στις σελίδες των ξενοδοχείων.

Οι ταξιδιώτες στην Ευρώπη θα μπορούσαν να εξοικονομούν έως 28 εκατ. ευρώ ετησίως εάν άλλαζαν τη συμπεριφορά κράτησης. Παρότι τα 2 τρίτα των Γερμανών εντοπίζουν το κατάλυμα σε ιστοσελίδες των ξενοδοχείων, μόλις ένας στους 5 κάνει κράτηση μέσα από αυτές. Το 35% προτιμά τα διαδικτυακά portal.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»