Πάνω από τους μισούς Γερμανούς (55%) κάνουν κράτηση διαμονής διαδικτυακά, είτε σε online τουριστικό γραφείο (35%) ή απευθείας στην ιστοσελίδα ξενοδοχείου (20%).
Aυτό δείχνει έρευνα του Rewards Club της Intercontinental Hotel Group, που διενήργησαν οι forsa Politik και Sozialforschung σε δείγμα 1.009 Γερμανών ηλικίας άνω των 18, το Μάιο του 2018.
Το 21% ωστόσο πιστεύει ότι πάντα επιτυγχάνει την καλύτερη τιμή στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής, κάτι που όπως φαίνεται δεν ισχύει αλλά, αντίθετα, επιβαρύνει το συνολικό προϋπολογισμό διακοπών με επιπλέον κόστος.
Πάνω από ένας στους 3 Γερμανούς (39%) πιστεύει ότι επιτυγχάνει την οικονομικότερη τιμή διαμονής όταν κάνει αναζήτηση στα online τουριστικά γραφεία, παρότι συνήθως οι χαμηλότερες τιμές εντοπίζονται στις σελίδες των ξενοδοχείων.
Οι ταξιδιώτες στην Ευρώπη θα μπορούσαν να εξοικονομούν έως 28 εκατ. ευρώ ετησίως εάν άλλαζαν τη συμπεριφορά κράτησης. Παρότι τα 2 τρίτα των Γερμανών εντοπίζουν το κατάλυμα σε ιστοσελίδες των ξενοδοχείων, μόλις ένας στους 5 κάνει κράτηση μέσα από αυτές. Το 35% προτιμά τα διαδικτυακά portal.