Αύξηση 8% κατέγραψαν οι πωλήσεις ταξιδιωτικών πακέτων στη Γερμανία το Μάιο, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, κάτι που αποδίδεται κυρίως στις διαδικτυακές κρατήσεις.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της GfK, οι διαδικτυακές πωλήσεις το Μάιο είχαν μερίδο 82%. Η μερίδα του λέοντος των πωλήσεων, δηλαδή το 46,4%, αφορά τους μήνες Ιούνιο και Αύγουστο.
Σωρευτικά, η εφετινή θερινή σεζόν έχει αύξηση πωλήσεων 14% σε σύγκριση με πέρυσι, μέχρι στιγμής. Ο Μάιος ως περίοδος ταξιδίων, είχε αύξηση 37,6%, ο Ιούνιος δεν είναι μειωμένος σε σχέση με τα περυσινά επίπεδα, ενώ η περίοδος ταξιδίων από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο παρουσιάζει διψήφια αύξηση.