Πώς διαλέγουν προορισμό οι αναποφάσιστοι ταξιδιώτες

08-06-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Δύο στους 5 ταξιδιώτες, επιλέγουν προορισμό διακοπών ανεξάρτητα από παράγοντες όπως φεστιβάλ, εκδηλώσεις ή άλλες υποχρεώσεις, χωρίς δηλαδή να δεσμεύονται σε συγκεκριμένο πρόγραμμα στο ταξίδι τους και διατηρώντας όλες τις δυνατότητες ανοικτές, αποκαλύπτει έκθεση της Phocuswright.

Οι ταξιδιώτες που επιλέγουν προορισμό για λόγους πέρα από την προσωπική σύνδεσή τους με αυτόν ή κοινωνικές υποχρεώσεις, τείνουν να έχουν βαθύτερα κίνητρα που τους συνδέουν με την περιοχή. 

Μπορεί να μη γνωρίζουν ακριβώς που θα κάνουν τις επόμενες διακοπές τους, αλλά επιδιώκουν να ανακαλύψουν νέους πολιτισμούς, νέα φυσικά αξιοθέατα ή να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες περιπέτειας στο ταξίδι. Αυτή η ομάδα ταξιδιωτών είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ προορισμών. 

Οι καταναλωτές ξεκινούν τη διαδικασία επιλογής προορισμού από καθαρή βάση είναι πολύ πιο επιρρεπείς σε εξωτερικά ερεθίσματα και στρατηγικές μάρκετινγκ. Mια ελκυστική προσφορά, με το σωστό timing και στο σωστό κοινό, θα μπορούσε να μετατρέψει σε επισκέπτες του προορισμού αναποφάσιστους τουρίστες.

Επιπλέον, όσοι αναζητούν την περιπέτεια αλλά και εκείνοι που επιδιώκουν να εμβαθύνουν στον πολιτισμό μιας περιοχής, κάνουν μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές σε σχέση με όσους ταξιδεύουν για προκαθορισμένους λόγους. 

Τα ταξίδια μεγαλύτερη διάρκειας καλλιεργούν τη βαθύτερη σύνδεση των επισκεπτών με τον προορισμό και ανεβάζουν τα έσοδα των τοπικών επιχειρήσεων.  

Δείτε τον πίνακα…

διαβάστε ακόμα

Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες