Αμερικανικός τουρισμός: Η Airbnb βασίλισσα στις κρατήσεις εναλλακτικών καταλυμάτων

07-06-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Δεσπόζουσα θέση στην αγορά εναλλακτικών καταλυμάτων διατηρεί η Airbnb καθώς αποτελεί πρώτη επιλογή για το 37% των ταξιδιωτών, και στη συνέχεια να ακολουθούν η Expedia (19%) και η Priceline Group (14%). Το 48% θεωρεί ότι η Airbnb είναι καλύτερη από τα online τουριστικά γραφεία (14%).

Αυτά είναι μερικά από τα πορίσματα διαδικτυακής έρευνας που διενήργησε η SharesPost το Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2018 σε δείγμα 4.093 καταναλωτών στις ΗΠΑ.

Στην πλειονότητά τους οι καταναλωτές στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν πλέον εναλλακτικά καταλύματα για τη διαμονή τους. Το 55% δήλωσε ότι έκανε κράτηση ή έμεινε σε κατάλυμα της οικονομίας διαμοιρασμού, σε ενοικιαζόμενο σπίτι ή άλλο εναλλακτικό του ξενοδοχείου κατάλυμα, παρουσιάζοντας αύξηση 9% σε σύγκριση με πέρυσι.

Δημοφιλέστερη επιλογή είναι η κράτηση για ολόκληρο σπίτι, ενώ αυξάνεται και η ζήτηση για κοινόχρηστα σπίτια, από 17% το 2017 σε 22% φέτος.

Η Airbnb είχε οριακή άνοδο στη χρήση της από καταναλωτές, ενώ αντίθετα οι ανταγωνιστικές ως προς αυτήν πλατφόρμες είχαν μείωση. Με εξαίρεση την Priceline Group, η Airbnb ήταν ο μοναδικός ενδιάμεσος ταξιδίων που παρουσίασε αύξηση στη χρήση της. Αντίθετα, Expedia, Tripadvisor και μη online κανάλια είχαν οριακές μειώσεις.

Οι χρήστες της Airbnb αναφέρουν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης. Το 81% των ερωτηθέντων που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες της ανέφεραν επίπεδα ικανοποίησης είτε εξαιρετικά είτε πολύ θετικά, αντίστοιχα των Pinterest, Uber, Lyft και Spotify.

Η ανάπτυξη των κρατήσεων στην Airbnb το 2017 στις ΗΠΑ ξεπέρασε σημαντικά τα επίπεδα των online τουριστικών γραφείων. Βάσει αναμενόμενης ανάπτυξης στη βάση χρηστών, συχνότητας κρατήσεων και μέσης τιμής κράτησης, οι κρατήσεις στην Airbnb στις ΗΠΑ εκτιμάται ότι παρουσιάζουν αύξηση 50-60%. Ακόμη και στα κατώτατα όρια του εύρους αυτού, οι κρατήσεις στην Airbnb έχουν υπερδιπλάσια αύξηση σε σύγκριση με τα επίπεδα των Priceline, Expedia και TripAdvisor.

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης σπιτιών για επαγγελματικά ταξίδια (55%), παρουσιάζοντας 100% αύξηση σε σχέση με το 2017. Επιπλέον, αύξηση καταγράφεται και στην πρόθεση όσων δεν χρησιμοποιούν τέτοιες πλατφόρμες να χρησιμοποιήσουν στο μέλλον σε ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο