Γερμανικός τουρισμός: Αυξημένη ζήτηση το Μάρτιο για οργανωμένες διακοπές

18-04-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Αύξηση 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις οργανωμένων διακοπών στη Γερμανία το Μάρτιο, που οφείλονται στη ζήτηση για διακοπές τη θερινή αλλά και τη χειμερινή σεζόν, σύμφωνα με έρευνα της GfK σε 2.000 τουριστικά γραφεία, online τ. γραφεία και ιστοσελίδες τουρ οπερέιτορ της Γερμανίας.

Η ανάπτυξη αυτή είναι υψηλότερη σε σχέση με την αντίστοιχη του Φεβρουαρίου (+6%), όμως χαμηλότερη από του Ιανουάριου (+17%).

Τα έσοδα από τις πωλήσεις για καλοκαιρινές διακοπές παρουσίασαν αύξηση 7% το Μάρτιο ενώ σε καλά επίπεδα διατηρήθηκε και η ζήτηση για διακοπές το Μάρτιο και τον Απρίλιο καθώς και στις προκρατήσεις για τον ερχόμενο χειμώνα.

Έτσι το καλοκαίρι του 2018 καταγράφει αύξηση πωλήσεων 15% σε σχέση με πέρυσι, με την ισχυρή ανάπτυξη (18%) που καταγράφηκε τον Ιανουάριο όμως να φθίνει σταδιακά με το πέρασμα των μηνών.

Το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης το περασμένο 2μηνο προήλθε από διαδικτυακές κρατήσεις παρά από τουριστικά γραφεία.

Ο μήνας με την ισχυρότερη αύξηση εσόδων (39,5%) φέτος είναι ο Μάιος, αντιπροσωπεύοντας το ένα πέμπτο του συνόλου των εσόδων στα γερμανικά τουριστικά γραφεία (online και παραδοσιακά).

Το 69% των εσόδων από τις πωλήσεις του Μαρτίου προήλθε από κρατήσεις καλοκαιρινών διακοπών από το Μάιο έως τον Οκτώβριο. Το ένα τέταρτο των εσόδων αυτών ήταν ταξίδια στις αρχές καλοκαιριού (Μάιος και Ιούνιος) και αντίστοιχο μερίδιο ταξίδια για τους μήνες Ιούλιος-Αύγουστος.

Επιπλέον παρατηρήθηκε τάση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής σε χειμερινές διακοπές με αναχώρηση το Μάρτιο ή τον Απρίλιο. Τα έσοδα που προήλθαν από αυτές ήταν αυξημένα κατά 15% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι αντιπροσωπεύοντας το 17% του συνόλου των εσόδων τον περασμένο μήνα. Ωστόσο το γεγονός αυτό δεν επηρεάζει σημαντικά τα συνολικά αποτελέσματα της χειμερινής περιόδου, τα οποία εμφανίζουν σωρευτική αύξηση 10% μέχρι στιγμής.

Το 14% των εσόδων από πωλήσεις το Μάρτιο, δημιουργήθηκαν από προκρατήσεις για τον ερχόμενο χειμώνα.

διαβάστε ακόμα

Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη