Hotels.com: Ακριβότερα τα ελληνικά ξενοδοχεία στους δημοφιλείς προορισμούς το 2017

20-03-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Αυξημένο παρουσιάζεται το κόστος διαμονής που κατέβαλλαν στα ελληνικά ξενοδοχεία οι Καναδοί, οι Γάλλοι και οι Βρετανοί τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2017 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, καθώς η χώρα μας υποδέχθηκε αυξημένες τουριστικές ροές οι οποίες συρρίκνωσαν τις διαθεσιμότητες και ανέβασαν τις προσδοκίες των ξενοδοχείων για κέρδη.

Σύμφωνα με το δείκτη Hotel Price Index™ 2017 που συνέταξε η Hotels.com για το προηγούμενο έτος, ο οποίος διαμορφώνεται σύμφωνα με το πόσο στοίχισε η διαμονή των χρηστών της σε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, η Σαντορίνη και η Αθήνα ήταν οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για τις 3 εθνικότητες τουριστών.

Για τους Καναδούς, το Λονδίνο ήταν ο δημοφιλέστερος προορισμός, το Βερολίνο προσέφερε το καλύτερο value και η Σαντορίνη είχε τις υψηλότερες τιμές στην Ευρώπη.

Η Σαντορίνη αναδεικνύεται ο ακριβότερος ευρωπαϊκός προορισμός για τους Καναδούς το 2017 με μέσο κόστος ανά διανυκτέρευση στα 266 δολάρια, αυξημένο κατά 10% σε σχέση με το 2016. Στη γενική κατάταξη των δημοφιλέστερων προορισμών, η Σαντορίνη βρέθηκε στην 50η θέση.

Για τους βρετανούς ταξιδιώτες, χρήστες της πλατφόρμας, η Ισπανία, η Ελλάδα και η Πορτογαλία παρουσίασαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις τουριστικών αφίξεων το 2017 και το γεγονός αυτό δικαιολογεί την άνοδο των τιμών στα ξενοδοχεία τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η Αθήνα και η Σαντορίνη, αναφέρει η Hotels.com, ήταν το 2017 ακριβότερες κατά 19% και 15% αντίστοιχα.

Η μέση διανυκτέρευση στη Σαντορίνη (74η στην κατάταξη των δημοφιλέστερων προορισμών των Βρετανών το 2017) κόστισε στους Βρετανούς 163 λίρες, και στην Αθήνα 96 λίρες (59η).

Για τους Γάλλους τουρίστες, οι τιμές ξενοδοχειακών δωματίων στην Αθήνα (45ος δημοφιλέστερος προορισμός) ήταν 7% ακριβότερες σε σχέση με το 2016 (95 ευρώ ανά διανυκτέρευση κατά μέσο όρο), ενώ της Σαντορίνης (60ος δημοφιλέστερος προορισμός τους) ήταν 3% χαμηλότερες, στα 139 ευρώ.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι